به گزارش روز پنجشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ احمدرضا چگینی افزود: با کشف این میزان مواد مخدر225 نفر نیز دستگیر شدند.
وی اظهار کرد: در طرح هدفمند ارتقای امنیت اجتماعی در سطح استان، با احصاء مناطق جرم خیزازسوی کارشناسان، به مدت سه روز پاک سازی نقاط آلوده با بهره گیری از توان تجهیزاتی پلیس در سطح استان مرکزی به مرحله اجرا گذاشته شد.
وی افزود: در اجرای این طرح، برخورد قاطع با سارقان، معتادان متجاهر، قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی قرار گرفت.
این مقام انتظامی با اشاره به توقیف 3 دستگاه موتورسیکلت و دستگیری 225 نفر گفت: این افراد به علت ارتکاب جرایم حوزه مواد مخدر مختلف دستگیر و از آنان 92 کیلو 532 گرم انواع مواد مخدر و 55 عدد آلات مختلف استعمال مواد مخدر نیز کشف شد.

*** طرح پاک سازی ۱۰۴ منطقه استان مرکزی
جانشین فرماندهی انتظامی استان از اجرای طرح پاک سازی نقاط آلوده در ۱۰۴ منطقه در شهرهای مختلف استان خبر داد و گفت: ‌در اجرای این طرح ۲۱۴ نفر در ارتباط با جرایم مواد مخدر و ۳۰ نفر سارق دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.
سرهنگ یوسف سپهوند افزود: در راهبردهای اجرایی پلیس استان با توجه به برآوردهای اجتماعی صورت گرفته و با بازخورد دیدگاه شهروندان، در یک برنامه ریزی کارشناسی و هدفمند، طرح انتظام بخش پلیس در ۱۰۴ منطقه به صورت هماهنگ و همزمان عملیاتی شد.
وی افزود: ‌در اجرای این طرح که با بهره گیری و بسیج ظرفیت های پلیس استان انجام شد، ۲۱۴ نفر در حوزه جرایم مرتبط با مواد مخدر، ۳۰ نفر سارق و ۶ نفر به دلیل جرایمی چون مزاحمت، اوباشگری دستگیر و برای برخورد قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.
این مقام انتظامی در ادامه گفت: ‌در اجرای این طرح در حدود ۵۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و تعداد ۹۶ دستگاه موتورسیکلت و ۳۱ دستگاه خودروی متخلف نیز توقیف و به پارکینگ انتقال شد.
یک تن و 204 کیلوگرم انواع مخدر در سه ماه اول امسال از سوداگران مرگ کشف شد.
6991/3075/خبرنگار: معصومه ابراهیمی***انتشاردهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.