سید مهدی مقدسی روز شنبه در نشست هم اندیشی یا مدیران و هیات و های ورزشی استان مرکزی افزود: این دعوت با هدف ارایه مشکلات و آشنایی هرچه بیشتر وزیر ورزش و جوانان با کمبودهای بخش ورزش این استان انجام می شود.
وی حمایت از بخش ورزش را از اولویت های نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مجمع نمایندگان استان مرکزی عنوان کرد و ادامه داد: بر این اساس در برنامه ششم توسعه 27 صدم درصد از ارزش افزوده به بخش ورزش اختصاص یافته که مورد توجه جامعه و به خصوص نسل جوان است.
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای سلامی خاطر نشان کرد: مجمع نمایندگان این استان نیز با هماهنگی و پشتیبانی از بخش ورزش تقویت ورزش قهرمانی استان را در دستور کار خود قرار داده اند.
مقدسی بیان کرد: مجمع نمایندگان از واحدهای صنعتی انتظار دارند همانند سایر استان ها با توجه به بخش ورزش استان و ارایه امکانات، ظرفیت ها و حمایت های مالی به این بخش زمینه رضایتمندی عمومی جامعه به خصوص قشر جوان را فراهم کنند.
مقدسی با یادآوری اختصاص یک درصد از اعتبارات دستگاه ها به بخش ورزش افزود: دستگاه های اجرایی و صنعتی با استفاده از این قانون و بهره گیری از معافیت های مالیاتی که به این حوزه اختصاص یافته زمینه توسعه و پیشرفت ورزش قهرمانی و همگانی را در استان ایجاد کنند.
استان مرکزی دارای 70 هزار ورزشکار و 465 هیات ورزش است.
این استان هفت کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد که 2 کرسی مربوط به حوزه انتخابیه اراک، کمیجان و خنداب است.
1955/3075/خبرنگار:مهدی عظیمی**انتشاردهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.