به گزارش روز شنبه پایگاه خبری پلیس، سردار کیومرث عزیزی افزود: در این مدت 395 قاچاقچی کالا نیز در این استان شناسایی و دستگیر شده است که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن حدود 74 درصد افزایش داشته است.
وی بیان کرد: در اجرای عملیات های مختلف مبارزه با قاچاق کالا از ابتدای امسال، 149 دستگاه وسیله نقلیه نیز از قاچاقچیان توقیف شده است.
فرمانده انتظامی استان مرکزی ادامه داد: در این مدت 343 پرونده مربوط به قاچاق کالا نیز توسط پلیس استان به مقام های قضایی ارسال شده که 20 پرونده ها ارزش کالاهای کشف شده آنها بیش از یک میلیارد ریال و 62 پرونده بیش از 100 میلیون ریال بوده است.

***دستگیری سارق ترانس های برق اراک
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: سارق ترانس های برق شهرستان اراک دستگیر شد.
سرهنگ سید نورالدین حسینی افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت و تخریب محتویات ترانس های برق از زمستان سال گذشته در اطراف تعدادی از چاه های آب کشاورزی در روستاهای اطراف شهرستان اراک موضوع به صورت ویژه در دست بررسی قرار گرفت.
وی بیان کرد: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد سارقان در ساعات پایانی شب اقدام به تخریب ترانس های برق و سرقت محتویات داخل آن می کنند.
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: در روند تحقیقات فنی ماموران، هویت سارقی سابقه دار به دست آمده که این فرد با هماهنگی مقام قضایی دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شد.
سرهنگ حسینی اظهار کرد: متهم در بازجویی های صورت گرفته به چهار فقره سرقت محتویات ترانس برق از چاه های آب کشاورزی از روستاهای شهرستان اراک به ارزش 570 میلیون ریال اعتراف کرده است.
وی گفت: متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شد.

***کشف 44 فقره سرقت در استان مرکزی
معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: 44 فقره سرقت در نقاط مختلف این استان کشف شده است.
سرهنگ سیامک قاسمی افزود: این سرقت ها در عملیات های 48 ساعت گذشته کشف و در این رابطه 34 نفر سارق و مرتبط با جرایم موادمخدر شناسایی و دستگیر شده اند.
وی، سرقت های کشف شده را شامل محتویات و لوازم سرقتی خودرو، خودرو، موتور سیکلت، دوچرخه، منزل و اماکن خصوصی عنوان کرد و گفت: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده تحویل مقام های قضایی شدند.
استان مرکزی با دارا بودن 12 شهرستان دارای یک میلیون و 429 هزار و 475 نفر جمعیت است.
3005/6013/خبرنگار: معصومه صفری*** انتشار دهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.