شهریار فولادوند، مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی در گفت و گو با خبرآنلاین، گفت : این همایش در چهار بخش مقاله های علمی، فیلم کوتاه، تجارب آموزشی و محتوای الکترونیکی، شهریور ماه در استان مرکزی برگزار می شود.
وی بابیان اینکه مهلت ارسال آثار به این جشنواره پایان یافته است، افزود: طبق سند تحول بنیادین هویت اسلامی- ایرانی براساس مفاد سند تحول، برنامه درسی و تربیتی و شکل‌گیری هویت اسلامی-ایرانی، تبیین مبانی روان‌شناسی هویت، نقش تعاملی خانواده و مدرسه در شکل‌گیری هویت اسلامی ایرانی، فرهنگ مدرسه و شکل‌گیری هویت اسلامی-ایرانی، نقش تعاملی مدرسه و نهادهای محلی در شکل‌گیری هویت اسلامی ایرانی، نقش تعاملی رسانه و مدرسه در شکل‌گیری هویت اسلامی ایرانی، نقش مدیر و رهبری مدیر و معلمان در شکل‌گیری هویت اسلامی ایرانی و تبیین رابطه هویت اسلامی ایرانی در انسجام و امنیت ملی محورهای این همایش هستند.
فولادوند افزود: از اساتید دانشگاه‌ها، دانشجویان، دانشجومعلمان، پژوهشگران و معلمان تمامی دوره‌های تحصیلی دعوت می شود که در این همایش شرکت کنند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی خاطر نشان نمود: بیش از 160 مقاله و 40 اثر در قالب محتوای الکترونیکی، فیلم کوتاه، تجارب آموزشی و محتوای ا لکترونیکی از اساتید، دبیران و دانشجویان به دبیرخانه همایش ارسال شده است.

۴۶
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 688672
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.