سید مهدی مقدسی جمعه در دیدار با جمعی از هواداران ورزش استان مرکزی افزود: تمامی صنایع و ارگان ها برای توسعه و ارتقای ورزش قهرمانی و ایجاد شور و نشاط در جامعه به خصوص نسل جوان موظف به حمایت از ورزش هستند.
وی، حمایت از ورزش کشور و استان مرکزی را از برنامه های اولویت دار نمایندگان اراک، کمیجان و خنداب عنوان کرد و ادامه داد: نمایندگان این حوزه انتخابیه با تمام وجود علاقه به پیشرفت حوزه ورزش دارند و با افتخار از این بخش حمایت می کنند.
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با یادآوری پیگیری برای حفظ تیم آلومینیوم سازی اراک در لیگ یک باشگاه های کشور افزود: با وجود مشکلات اعتباری کارخانه آلومینیوم اراک مدیر عامل و اعضا هیات مدیره این شرکت به مسئله ورزش دیدگاه مثبتی داشتند و رای به ادامه تیم داری در رشته فوتبال دادند.
مقدسی خاطر نشان کرد: با توجه به کمبود زمان نیاز است مدیرعامل باشگاه و اعضای کادر فنی تیم ها به ویزه تیم فوتبال از بین افراد مجرب، با انگیزه و غیرسیاسی مشخص و معرفی شوند تا هواداران و ورزش دوستان دغدغه ای در این زمینه نداشته باشند.
وی یادآور شد: در برنامه ششم توسعه که سال گذشته به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید 27 صدم درصد از ارزش افزوده به بخش ورزش اختصاص یافت و در بودجه امسال نیز 14 میلیارد ریال برای این بخش پیش بینی شده است که بیشتر آن باید در اختیار استان ها قرارگیرد.
استان مرکزی هفت کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد که 2کرسی مربوط به حوزه انتخابیه اراک، کمیجان و خنداب است.
1955/6013/خبرنگار:مهدی عظیمی**انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.