در این دوره از مسابقات که به مدت یک روز در زورخانه صنعتی اراک برگزار شد، 45 نفر از ورزشکاران کشتی پهلوانی و هنرهای زورخانه ای از شهرستان های اراک، خمین، تفرش، محلات و ساوه با یکدیگر به رقابت پرداختند.
در این دوره از رقابت ها، علیرضا نوبخت، احمد رضا قادسی، محمد مهدی سجادی و محمد حسین دانش نجات به عنوان اعضای تیم هنرهای زورخانه ای استان مرکزی برای حضور در مسابقات قهرمانی کشوری این رشته انتخاب شدند.
همچنین یونس رضایی در وزن 50 کیلوگرم، فرشید رضایی در وزن 60 کیلوگرم، امیر رضا بیگلویی در وزن 70 کیلوگرم، محمد مهدی بدخشان در وزن 80 کیلوگرم و علی چعفری در وزن مثبت 80 کیلوگرم به عنوان اعضای تیم کشتی پهلوانی استان مرکزی برای حضور در مسابقات قهرمانی کشوری این رشته معرفی شدند.
در این مسابقات ،محمد امین محمدی به عنوان مرشد، علیرضا عسگری به عنوان مربی و محسن هاشمی به عنوان سرپرست تیم هنرهای زورخانه ای استان مرکزی و ابوالفضل درویشی به عنوان مربی تیم کشتی پهلوانی استان برای حضور در مسابقات قهرمانی کشوری انتخاب شدند.
محمد همتی مسئول روابط عمومی هیات پهلوانی و زورخانه ای استان مرکزی گفت: مسابقات قهرمانی کشوری کشتی پهلوانی و زورخانه ای کشور هجدهم تیرماه در استان خراسان جنوبی شهرستان بیرجند برگزار می شود.
هم اکنون 960 نفر به صورت سازمان یافته در رشته هنرهای زورخانه ای و بیش از سه هزار نفر در نقاط مختلف استان مرکزی به صورت سازماندهی شده در رشته کشتی پهلوانی ورزش می کنند.
1955/6013/خبرنگار:مهدی عظیمی**انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.