به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سیدعلی حسینی پور روز پنجشنبه در کلاس تفسیر قرآن کریم در محل دفتر نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، افزود: شهید بهشتی از آغاز نهضت انقلاب اسلامی در کنار امام راحل بود و با وجود محدودیت های ساواک تا پیروزی نهایی انقلاب اسلامی دست از حمایت امام خمینی(ره) برنداشت.
وی ادامه داد: سیره شهدای انقلاب اسلامی از قبیل شهید دکتر بهشتی و شهید مطهری باید چراغ راه جوانان و نوجوانان امروز ایران اسلامی باشد و تا آخرین قطهر خود خود از ولایت فقیه حمایت کنند.
رئیس حوزه های علمیه استان مرکزی بیان کرد: شهید بهشتی مبارزی انقلابی بود که هم در صحنه سیاست و هم در صحنه دین و تبلیغ از ارزش های اسلامی در مقابل زورگویان و ظالمان دفاع می کرد و این شهید والامقام نقش مهمی در تدوین قانون اساسی و شکل گیری دستگاه قضایی داشت.
وی اظهار کرد: شهدای هفت تیر اوج مظلومیت نظام اسلامی و بیانگر کینه توزی های دشمنان انقلاب به ویژه منافین کورد دل بود.
حجت الاسلام حسینی پور بیان کرد: مسئولان قضایی کشور نیز باید از سیره شهید بهشتی الگو برداری کرده و سلامت درون سازمانی و احقاق حقوق مظلومان را سرلوحه امور خود قرار دهند.
وی ادامه داد: وقتی مردم احساس کنند دستگاه قضایی در برابر بی عدالتی و قانون شکنی های عناصر خاطی با جدیت و بدون تساهل و تسامح رسیدگی می کند بسیاری از مشکلات اجتماعی به خودی خود مرتفع می شود.
کلاس تفسیر قرآن کریم هر هفته روزهای پنجشنبه در محل دفتر نماینده ولی فقیه در استان مرکزی برگزار می شود.
3017/6013/ خبرنگار: مصطفی مجللی***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.