به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ایرج کهریزی افزود: در حادثه رانندگی روز گذشته در اتوبان ساوه - همدان که در پی واژگونی یک دستگاه خودروی پژو 206، به وقوع پیوس،راننده و 2 سرنشین آن مجروح شدند.
وی توضیح داد: نیروهای امدادی حاضر در صحنه تصادف این مجروحان را برای پیگیری درمانی به بیمارستان انتقال دادند که راننده خودرو به علت شدت جراحات وارده در صحنه تصادف، در بیمارستان فوت شد.
وی بیان کرد: در تصادف دیگری نیز که بر اثر برخورد یک دستگاه کامیون ایسوزو و کامیون کشنده هوو درکیلومتر 8 محور دلیجان - قم به وقوع پیوست، یکی از سرنشینان کامیون ایسوزو به علت شدت جراحات وارده، در صحنه تصادف جان باخت.
وی اظهار کرد: از سوی کارشناس تصادفات پلیس راه علت تصادف مذکور عدم توجه به جلوی راننده کامیون ایسوزو نسبت به کامیون هوو عنوان شده است.
رئیس پلیس راه استان مرکزی از تمامی رانندگان خواست که با توجه به فرا رسیدن ایام تعطیلات عید فطر و آغاز مسافرت های تابستانی به منظور جلوگیری از وقوع حوادث ناگوار رانندگی، قوانین را رعایت کرده و در محورهای ارتباطی با سرعت مطمئنه حرکت کرده و ازهرگونه عجله و شتاب خود داری کنند.

***کشف ادکلن های خارجی قاچاق از خودروی سواری در زرندیه
فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه گفت: ماموران انتظامی این شهرستان روز گذشته در عملیاتی از یک دستگاه خودروی سواری بیش از 2 هزار عدد ادکلن خارجی قاچاق کشف کردند.
سرهنگ محمدرضا روشندل افزود: تیمی از ماموران یگان امداد شهرستان در اتوبان تهران - ساوه به یک دستگاه خودروی سواری مظنون شدند و با مراقبت های نامحسوس خودروی را بعد از عبور مسافتی متوقف کردند.
وی افزود: در بازرسی انجام شده از داخل خودرو محموله ادکلن خارجی قاچاق کشف شد.
سرهنگ روشندل تصریح کرد:‌در این عملیات یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی شد.
از ابتدای امسال تاکنون 87 نفر بر اثر وقوع حوادث رانندگی درون و برون شهری در استان مرکزی جان خود را از دست داده اند.
6991/6013/خبرنگار: معصومه ابراهیمی***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.