محمدابراهیم عباسی روز دوشنبه در صحن علنی شورای اسلامی شهر اراک افزود: در نشست فرمانداری نکات بهداشتی مهمی مطرح شد که با توجه به اهمیت موضوع بدون فوت وقت، برخی موانع احتمالی بهداشتی رفع شد.
وی اظهار کرد: چهار دستگاه کانتینر یخچال دار برای انتقال لاشه گوشت احشام ذبح شده به منظور جلوگیری از آلودگی بهداشتی در نظر گرفته شده است.
شهردار کلانشهر اراک گفت: تمامی کارکنان کشتارگاه تحت نظر شهرداری اراک به لباس و دستکش تجهیز شده اند.
وی افزود: اقدامات جلوگیری از بروز بیماری تب کریمه کنگو برای جلوگیری از شیوع بیماری است که در صورت کم توجهی بهداشتی باید هزینه زیادی را متحمل شد.
عضو شورای اسلامی کلانشهر اراک گفت: تب کریمه کنگو از 70 سال گذشته شناسایی شده است که حشره کنه عامل انتشار این بیماری به انسان است.
منوچهر کاظمی افزود: تمامی افرادی که با دام و لاشه ارتباط دارند در صورت آلودگی و رعایت نکردن نکات بهداشتی امکان ابتلا دارند.
وی اظهار کرد: در نشستی که با فرماندار اراک برگزار شد اهمیت موضوع مورد توجه قرار گرفت و نکات مورد نیاز برای جلوگیری از ابتلا شهروندان ارایه شد.
به گزارش ایرنا، مشارکت 35 درصد در ساخت و ساز تجاری مسکونی، توافقنامه ساخت کافی شاپ در محوطه هتل خیبر، ساخت مجتمع تجاری، تفریغ بودجه سازمان زیباسازی شهرداری و باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری اراک از دیگر موضوعاتی بود که دراین نشست به آن رسیدگی شد.
در این نشست تعدادی از منتخبین دوره پنجم شورای اسلامی اراک حضور داشتند.
کلانشهر اراک مرکز استان مرکزی است و در این شهر 520 هزار نفر جمعیت زندگی می کنند.
6991/3075/ خبرنگار: معصومه ابراهیمی*** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.