سرهنگ پرویز اسدی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود :نصب دوربین های پایش تصویری در ساوه چندین بار در نشست های مکرر بررسی و بر ضرورت آن تاکید شده است و انتظار می رود مصوبات در این خصوص اجرایی شود.
وی اظهار کرد: اعتباراتی از محل اعمال قانون و جرایم ترافیکی به حساب شهرداری ها واریز می شود که موظف هستند آن را در راستای مباحث و طرح های ترافیکی هزینه کنند.
وی ادامه داد: این دوربین ها باید با همکاری شهرداری نصب شوند و با مرکز فرماندهی انتظامی شهرستان نیز هماهنگ باشد.
فرمانده انتظامی ساوه گفت: جانمایی هایی برای نصب دوربین ها انجام شده و راه اندازی 50 دوربین در مرحله نخست ضروری است که می بایست تجهیزات راهبری ترافیک در سال های آتی تا 100 دوربین نیز افزایش یابد.
سرهنگ اسدی، وجود دوربین های پایش تصویری در شهر را بازدارنده موثری در کاهش تخلفات دانست و بیان کرد: علاوه بر مباحث ترافیکی، این دوربین ها عامل مهمی در بررسی تصادفات و برخی درگیری ها است و در مواردی نیز می توان با استفاده از آن ها جرایم و تخلفات مختلفی را بررسی و شناسایی کرد.
وی افزود: در آخرین نشست شهرستان در این خصوص مقرر شد با شرکت های تایید صلاحیت شده که سلامت و امنیت دوربین ها توسط آن ها ضمانت می شود رایزنی های لازم صورت گیرد.
ساوه با 290 هزار نفر دومین کانون جمعیتی استان مرکزی است که با دارا بودن 550 واحد صنعتی به عنوان یک منطقه اقتصادی در کشور به شمار می رود.
7269/6013/خبرنگار: الهام بابایی***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.