به گزارش خبرآنلاین استان مرکزی علی رضا زارعی، معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان اراک، امروز شنبه 20 خرداد ماه جاری در جلسه مشارکت های مرذمی بهزیستی که در سالن جلسات فرمانداری اراک برگزار شد، گفت: هدف از برگزاری این جلسه جلب بیشتر مشارکت های مردمی و دعوت از خیران برای کمک به مدد جویان این نهاد است.
وی اظهار کرد: از جمله مصوبات جلسه این بود که طرح تخفیف مالیاتی برای خیرانی که با بهزیستی همکاری دارند، نسبت به گذشته با سهولت بیشتر با همکاری سازمان امور مالیاتی به اجرا در می آید تا انگیزه خیران برای حمایت از اقشار ضعیف بیش از پیش افزایش یابد.
زارعی ادامه داد: راه اندازی سامانه سهام با همکاری شهرداری اراک از دیگر اقدامات است که مصوب شده فاز اول این طرح با هزینه ای در حدود 43 میلیارد تومان اجرایی شود که هدف از راه اندازی این سامانه ثبت نام افراد مددجو و نیازمند و شناسایی این افراد است، علاوه بر اینکه از موازی کاری سازمان های حامی نیازمندان مانند هلال احمر، کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی جلوگیری به عمل خواهد آمد.
زارعی همچنین از اهدای سبد کالا به مدد جویان تحت پوشش بهزیستی خبر داد و یادآور شد: قرار بود که این سبد تا پیش از ماه رمضان به افراد تحت پوشش اهدا شود، که به تاخیر افتاد، ولی نهایتا تا هفته آینده این بسته شامل سه کالای برنج، مارکارونی و روغن به افراد پرداخت می شود.

۴۶
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 670495
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.