به گزارش خبرآنلاین استان مرکزی ، سرهنگ "یوسف سپهوند " جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی در تشریح این خبر گفت: روز گذشته ماموران پلیس در یکی از شهرستان‌های استان از حمل یک محموله مواد مخدر توسط یک قاچاقچی مواد مخدر مطلع شدند و برنامه ریزی لازم برای شناسایی و دستگیری او آغاز شد.
وی ادامه داد: سرانجام ماموران پلیس در یک عملیات برنامه ریزی، موفق به شناسایی خودروی قاچاقچی مذکور در سطح محورهای مواصلاتی شده و در یک اقدام عملیاتی و غافلگیرانه خودروی او را متوقف کردند.
جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی خاطرنشان کرد: قاچاقچی مورد نظر که به همراه دو نفر از اعضای خانواده خود، تحت عنوان مسافرت خانوادگی قصد جابجایی مواد مخدر را داشت، دستگیر و مقدار 90 کیلوگرم ماده مخدر تریاک که به شیوه ماهرانه‌ای در خودرو جا سازی شده بود، کشف شد.
سرهنگ سپهوند یادآور شد: دستگیر شدگان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.
وی در پایان افزود: طرح‌های قاطعانه پلیس در مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر با قاطعیت تمام دنبال شده و با توجه به نقش بی بدیل شهروندان در دستاوردهای پلیس در این حوزه، لازم است همکاری هدفمند آنان با ماموران پلیس همچون گذشته به گونه ای مطلوب تداوم یافته و از طریق ارائه گزارشات و اطلاعات به هنگام مردم از طریق سامانه110به پلیس، هرگونه فعالیت افراد سودجو و بستر گسترش این پدیده شوم در جامعه از بین برود.

 

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 670363
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.