حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های نماز جمعه خمین در مصلی امام خمینی (ره) افزود: به گفته وزیر اطلاعات دشمنان 100 تیم تروریستی را مامور ناامنی در ایران اسلامی کردند اما سربازان گمنام امام زمان (ع) و نیروهای مقتدر نظامی و انتظامی همه آنها را شناسایی، کشف و منهدم کردند.
خطیب جمعه خمین گفت: آفرین برمردم قهرمان تهران که شجاعانه و مقتدرانه و با تجدید بیعتی دوباره با آرمان های نظام و انقلاب شهدای حادثه تروریستی را بدرقه کردند.
حجت الاسلام حسینی افزود: همانگونه که این ملت در هشت سال جنگ تحمیلی در برابر دنیا با دست خالی ایستادند و افتخار آفریدند برای رسیدن به اهداف خود از جان خود نیز می گذرند.
حجت الاسلام حسینی ادامه داد: با وجود مردمی شجاع و اقتدار نیروی نظامی، انتظامی و اطلاعاتی، دشمنان هیچ غلطی نمی توانند بکنند و هر تروریستی به جهنم فرستاده می شود.
وی ادامه داد: دشمنان از بدو پیروزی انقلاب توسط منافقین خائن دست به حرکت های تروریستی بسیاری در ایران اسلامی زدند و بسیاری را به شهادت رساندند.
خطیب جمعه خمین با اشاره به شهادت امیرالمومنین حضرت علی (ع) گفت: حضرت علی (ع) بعد از پیامبر اکرم الگوی همه مسلمان است.
حجت الاسلام حسینی ادامه داد: حضرت علی (ع) در سیاست، اخلاف، برخورد با دشمنان، تلاش، کار و در برابر مظلومان بهترین الگو برای همگان است.
شهرستان خمین دارای 105 هزار نفر جمعیت سات که نماز جمعه در 2 شهر خمین و قورچی باشی برگزار می شود.
7277/3075/ خبرنگار: افسانه آروند*** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.