بر اساس پیگیری هایی که توسط سپرده گذاران موسسه اعتباری توسعه (آرمان) از مدیران استان مرکزی انجام شده است به آنان اطلاع رسانی شده است که در حال پیگیری رفع مشکلات سپرده گذاران از تهران هستند و تا پایان ماه مبارک رمضان مشکل آنان برطرف می شود.
یکی از سپرده گذاران موسسه اعتباری توسعه گفت: پیگیری کار سپرده گذاران از طریق تلفن های روابط عمومی این موسسه اعلام شده است.
وی ادامه داد: به سپرده گذاران اطمینان داده شده که تا آخر ماه رمضان مشکلات برطرف می شود.
در اطلاعیه ای که از سوی روابط عمومی موسسه اعتباری توسعه(آمان) منتشر شده، آمده است: با توجه به شروع کار سامانه پاسخگویی به مشتریان، مستقر در ستاد مرکزی (اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل) از تاریخ شانزدهم خرداد ماه از طریق اطلاع رسانی با شماره های مذکور در کانال رسمی @ravabetomumiarman تعاونی وحدت، بسیاری از سپرده گذاران با تماس در جریان روند جاری مؤسسه و سپرده های خود قرار گرفته اند.
اطلاعیه می افزاید: شانزدهم خرداد ماه علاوه بر ساعت کاری تعیین شده، همکاران در ستاد مرکزی تا ساعت 17 عصر مشغول به پاسخگویی به مشتریان بودند.
در بخشی از این اطلاعیه عنوان شده است: تعدادی از مشتریان گرامی در استانهای کشور به دلیل مشغول بودن چهار خط اختصاصی در این امر، متاسفانه موفق به تماس نشده اند و از این رو پنج خط اختصاصی دیگر به واحد پاسخگویی و این تیم اضافه شد تا با 9 خط تلفن، سهولت در ارتباط رخ دهد.
در این اطلاعیه آمده است: ساعت پاسخگویی به سپرده گداران از 9 صبح تا 16 است و افرادی سئوال دارند باید در نهایت شکیبایی مطالباتشان را پی بگیرند.
موسسه اعتباری توسعه(آرمان) با چهار شعبه در شهرستان اراک به فعالیت مشغول است.
سپرده گذاران استان مرکزی 169 میلیارد تومان سپردهگذاری نزد این موسسه کرده اند.
1955/6013/خبرنگار:مهدی عظیمی**انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.