به گزارش خبرآنلاین، مجید مشهدی با بیان اینکه معافیت مددجویان در قانون بودجه سال ۹۴ تنفیذ شده و قابل اجرا است، اظهار داشت: یک هزار و ۵۹۶ خانواده تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی طی سال گذشته از پرداخت حق انشعاب گاز، برق و آب فاضلاب معاف شدند.
وی افزود: بر اساس اجرای بند (د) ماده ۳۹ قانون برنامه پنج ساله توسعه اقتصادی، اجتماعی، سیاسی کشور و بند ۵ تبصره ۱۷ قانون بودجه، مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و سازمان بهزیستی کشور از پرداخت هزینه های صدور پروانه های ساختمانی، عوارض شهرداری، هزینه انشعاب آب، برق و گاز برای یک بار و در حد واحد مسکونی معاف هستند.
مشهدی با اشاره به اینکه اعطای کمک هزینه اجاره مسکن مددجویان تحت حمایت کمیته امداد به منظور استحکام و تقویت بنیان خانواده انجام می شود، بیان کرد: اجاره مسکن ۷۴۷خانواده تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی در سال گذشته با اعتبار یک میلیارد و ۹۷۰ میلیون ریال از محل اعتبارات حوزه حمایت پرداخت شد.
معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان مرکزی با اشاره به اینکه حدود ۸۰ درصد مراجعات مددجویان به حوزه پذیرش و مددکاری بوده است، افزود : طی سال گذشته ۴۲ هزار و ۱۰۷ نفر در سطح استان مرکزی به واحد پذیرش و مددکاری مراجعه و درخواست مساعدت کرده اند که از این تعداد ۳۳هزار و ۳۵۲ نفر تحت حمایت و مابقی غیرتحت حمایت هستند.

۴۶
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 668986
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.