سرهنگ ایرج کهریزی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این حوادث بر اثر وقوع پنج حادثه رانندگی در محورهای اراک ( روستای مشهد الکوبه به فارسیجان)، محور قدیم ساوه - همدان، محور قدیم ساوه - تهران، محور فرعی داود آباد شهرستان اراک و محور شازند به آستانه اتفاق افتاده است.
وی بیان کرد: سه حادثه رانندگی بر اثر واژگونی خودروها به علت توانایی نداشتن راننده در کنترل وسایل نقلیه، یک مورد به دلیل رعایت نکردن حق تقدم و یک مورد به علت تجاوز به چپ رخ داده است.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: در حادثه روستای مشهد الکوبه به فارسیجان یک دستگاه خودروی پراید واژگون شد که یکی از سرنشینان آن جان خود را از دست داد.
سرهنگ کهریزی گفت: در حادثه محور قدیم ساوه - همدان 2 دستگاه خودروی پراید با یکدیگر برخورد کردند که سرنشیان یکی از این خودروها به علت شدت جراحت وارده فوت کرد.
وی عنوان کرد: حادثه محور قدیم ساوه - تهران بر اثر برخورد یک دستگاه پراید با یک دستگاه کامیون بنز رخ داد که در این سانحه، راننده که دختر جوانی بود، جان خود را از دست داد.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی اضافه کرد: در حادثه محور فرعی داودآباد شهرستان اراک نیز یک دستگاه خودروی تیبا واژگون شد که بر اثر آن یکی از سرنشیان این خودرو فوت کرد.
سرهنگ کهریزی گفت: در حادثه صبح روز جاری در کیلومتر سه شازند به آستانه نیز یک دستگاه خودروی وانت پیکان واژگون شد که در این سانحه راننده این خودرو به علت شدت جراحات وارده در دم فوت کرد.
وی اظهار کرد: پنج حادثه رانندگی منجر به فوت چهار روز گذشته این استان به دلیل خطاهای انسانی رخ داده است که می طلبد رانندگان به قوانین راهنمایی و رانندگی توجه ویژه داشته باشند.
از ابتدای امسال تاکنون 73 نفر بر اثر وقوع حوادث رانندگی درون و برون شهری در استان مرکزی جان خود را از دست داده اند.
3005/3075/خبرنگار:معصومه صفری***انتشار دهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.