مهرداد محمودی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: سرانه فضای ورزشی در شهرستان تفرش یک و 65 صدم مترمربع است که از این میزان یک و 15 صدم مترمربع فضای روباز است و بقیه فضاها و سالن های سرپوشیده است.
وی افزود: استاندارد فضای ورزشی برای هر نفر یک مترمربع است و از نظر فضای ورزشی تفرش جایگاه سوم را در بین شهرستان های استان به خود اختصاص داده است اما، اکثر این فضا رو باز است و نیاز ضروری به سالن های سرپوشیده احساس می شود.
محمودی بیان کرد: بحث اصلی ورزش تفرش کیفیت فضاهای ورزشی است که باید با استانداردها و کیفیت لازم فعال باشد و در همین راستا پیگیری های لازم با فرمانداری و اداره کل ورزش و جوانان استان به منظور ارتقای کیفیت های سالن های ورزشی در حال انجام است.
وی اظهار کرد: شهرستان تفرش به واسطه ظرفیت های ورزشی بالا، نیازمند فضای کیفی است و این امر نگاه ویژه مسئولان را می طلبد.
وی عنوان کرد: در حال حاضر تمامی هیات ها و رشته های ورزشی در شهرستان فعال است و در امر ورزش قهرمانی نیز پتانسیل های فراوانی وجود دارد که باید پرورش یابد.
رئیس ورزش و جوانان تفرش گفت: با توجه به نزدیک شدن به فصل فراغت از تحصیل دانش آموزان، هیات های ورزشی درصدد برنامه ریزی های متنوعی برای گذاران اواقات فراغت جوانان شهرستان هستند و تلاش لازم برای تقویت هیات های ورزشی در شهرستان در حال انجام است تا بتوان دامنه فعالیت آنان را توسعه بخشید.
وی افزود: توسعه کیفیت ورزش شهرستان نیازمند تخصیص اعتبارات مکفی است و سال گذشته 850 میلیون ریال اعتبار توسط استان جذب شد که بیشترین هزینه صرف سالن هفت تیر شهرستان شد که باید استانداردسازی بیشتری برای آن صورت گیرد.
محمودی اضافه کرد: شهرستان تفرش دارای یکهزار و 300 ورزشکار سازمان یافته و 25 هیات ورزشی فعال و نیمه دارد که مراتب فعال سازی هیات ها و کیفی سازی فضاهای ورزشی به منظور بهره برداری ورزشکاران با قدرت دنبال می شود.
شهرستان تفرش با جمعیت بیش از 24 هزار نفر در 95 کیلومتری اراک به عنوان مرکز استان مرکزی واقع شده است.
6992/6013/خبرنگار: آذر اسفندیاری***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.