به گزارش روز پنجشنبه پایگاه خبری پلیساستان مرکزی، سرهنگ سیامک قاسمی افزود: در تداوم طرح‌های امنیتی پلیس استان، 13 نفر به اتهام سرقت و 25 نفر به دلیل ارتکاب جرایم مرتبط با مواد مخدر روز چهارشنبه در استان مرکزی دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.
وی بیان کرد: در بازجویی ها دستگیرشده ها به 29 فقره انواع سرقت اعتراف کردند که با هماهنگی دستگاه قضایی اموال سرقتی به مالباختگان تحویل داده شد.
معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: کشف 2 دستگاه وسیله نقلیه سرقتی، هفت فقره سرقت منزل و دیگر اماکن خصوصی، کشف 9 فقره سرقت محتویات و لوازم خودرو بخشی از کشفیات پلیس استان در این عملیات بود که درنهایت اموال کشف شده از سارقان پس از هماهنگی بامراجع قضایی به مالباختگان تحویل داده شد.
سرهنگ قاسمی با اشاره به تحویل متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به دستگاه قضایی، از شهروندان خواست تا هرگونه مورد مشکوکی را از طریق سامانه تلفنی 110 به اطلاع پلیس رسانده تا درکمترین زمان ممکن با متخلفان برخورد قانونی صورت گرفته و در فراسوی همکاری هدفمند آنان با پلیس، بستر هرگونه هنجارشکنی و تخلف برای همیشه در سطح جامعه از بین برود.

*** 2 نانوایی فاقد مجوز در اراک مهر و موم شد
رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: با شروع ماه مبارک رمضان در اجرای طرح نظارتی که با همکاری اداره بهداشت شهرستان اراک به مرحله اجرا گذاشته شد،‌ از تعداد 31 واحد صنفی نانوایی بازدید شد که در این راستا 2 نانوایی فاقد مجوز شناسایی و مهر و موم شد.
سرگرد مهدی تقوی نیا افزود:‌ در اجرای این طرح همچنین به 11 واحد صنفی به دلیل برخی تخلفات تذکر و اخطار کتبی ارائه شد.
پارسال بیش از هفت هزار کیلوگرم انواع موادمخدر از سوداگران مرگ در استان مرکزی کشف و ضبط شد.
7114/6013خبرنگار: شیما کریمی***انتشاردهنده: مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.