به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،زمانی قمی استاندار مرکزی اظهار کرد: فقدان اشتغال در روستاها یکی از دغدغه های اصلی مردم سخت کوش در روستاها است که با این مصوبه موانع پیش رو رفع می شود. 

وی اظهار کرد: دولت برای فراهم شدن اشتغال روستایی از یک سال گذشته، اشتغالزایی روستایی را پیگیری کرده و معاون رئیس جمهوری با مذاکره با مقام معظم رهبری و ارایه لایحه به مجلس، موفق به کسب این مصوبه ارزشمند شده است.
زمانی قمی بیان کرد: استان مرکزی جزء استان های با تجربه در بخش اشتغال روستایی است و مدیران با جدی گرفتن این مصوبه و جذب اعتبارات در تحقق سیاست های دولت اقدام کنند.
وی گفت: اشتغال و بیکاری به ویژه در بین قشر محروم جامعه در ایام انتخابات به دستاویزی تبدیل شد تا برخی افراد سودجو به سربازگیری و روش های غیر اخلاقی و ناپسند و دادن وعده غیر واقعی بپردازند.
وی افزود: باید مسیر روی افراد سوء استفاده کننده بسته شود و این امر معنا ندارد افرادی با دادن وعده های غیرعملی از فقر و محرومیت بهره برداری شخصی کنند.
استاندار مرکزی در ادامه گفت: بدترین شیوه مدیریت این است که صف مستمری بگیران در جامعه ای طولانی باشد و ضروری است تا فرهنگ کار و تلاش در جامعه نهادینه شود.
وی ابراز کرد: نباید برای تولید و اشتغال موانع ایجاد شود و باید به طور جد شیوه رفتار با سرمایه گذار و کارآفرین تغییر کند، فقدان اختیارات مدیران شهرستانی برای مجموعه اداری مشکلاتی فراهم کرده که باید به سرعت رفع شود.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 660574
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.