سرهنگ ایرج کهریزی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران در اراک افزود: در این مدت 54 نفر بر اثر حوادث رانندگی در محورهای ارتباطی این استان جان خود را از دست داده اند.
وی بیان کرد: 36 درصد از تصادفات 2 ماه گذشته این استان در محورهای فرعی روستایی، 27 درصد در محورهای اصلی، 23 درصد در بزرگراه ها و 14 درصد در آزادراه ها اتفاق افتاده است.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: 32 درصد حوادث رانندگی محورهای ارتباطی این استان در این مدت به دلیل واژگونی وسایل نقلیه، 27 درصد برخورد وسیله نقلیه با وسیله نقلیه دیگر، 23 درصد برخورد خودرو با موتورسیکلت و 18 درصد برخورد خودرو با عابر پیاده بوده است.
سرهنگ کهریزی گفت: 50 درصد تصادفات محورهای ارتباطی این استان در 2 ماه گذشته به علت توجه نکردن رانندگان به جلو، 18 درصد انحراف و تجاوز به چپ، 18 درصد رعایت نکردن حق تقدم، 9 درصد تخطی از سرعت مطمئنه و پنج درصد به دلیل سایر علت ها رخ داده است.
وی اظهار کرد: بیشترین سوانح رانندگی برون شهری این استان در بین ساعات 16 تا 20 اتفاق افتاده است.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی، از رانندگان خواست هموراه در سفر قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند و به هیچ عنوان در زمان خستگی و خواب آلودگی رانندگی نکنند.
از ابتدای امسال تاکنون 65 نفر بر اثر حوادث رانندگی درون و برون شهری در استان مرکزی جان خود را از دست داده اند.
3005/3075/خبرنگار: معصومه صفری***انتشار دهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.