محمد الله داد روز سه شنبه در آیین تقدیر از مدیر عامل مجتمع ساینا، افزود: مجتمع کارخانجات ساینا دلیجان به دلیل اهتمام در کاهش پیک بار برق مصرفی در سال گذشته از طرف شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی موفق به دریافت نشان و لوح تقدیر و کسب مقام اول استان مرکزی شد.
وی اظهار کرد: کاهش مصرف برق موجب کاهش سرمایه‌گذاری در تجهیز صنعت برق شده و منابع مالی که باید در این حوزه هزینه شود به سایر حوزه‌های مورد نیاز کشور هدایت می شود.
وی گفت: با مدیریت مصرف علاوه بر جلوگیری از هزینه‌های جدید و جلوگیری از انتشار آلاینده‌های محیط زیست، می توان نیروگاه‌های مجازی ساخت.
در این آیین با اهدای لوح تقدیراز تلاش بهرام محمدی مدیرعامل مجتمع کارخانجات ساینا دلیجان در راستای کسب این موفقیت تقدیر شد.
مجتمع تولیدی ساینا دلیجان در سال 90 به بهره برداری رسیده و این واحد صنعتی بزرگترین کارخانه الیاف پلی استر هایتنا سیتی در کشور است که ظرفیت تولید سالانه آن 45 هزار تن است.
سالانه بابت صادرات الیاف پلی استر از دلیجان 50 میلیون دلار ارز عاید کشور می شود ومحصولات تولیدی مجتمع تولیدی الیاف پلی استر دلیجان به 400 واحد تولیدی داخلی و چند کشور خارجی صادر می شود.
در مجتمع الیاف دلیجان روزانه 200 تن الیاف پلی استر تولید و روانه بازار می شود.
شهرستان دلیجان از توابع استان مرکزی 400 واحد صنعتی و تولیدی دارد.
7277/6013/ خبرنگار: افسانه آروند***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.