ساویز ابراهیمی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا عنوان کرد: با توجه به حجم مراجعه ها به بیمارستان ولیعصر(عج)، وجود تجهیزات با فناوری پیشرفته می تواند روند درمان و تعیین تکلیف بیمار را تسریع و تسهیل کند.
وی افزود: در 2 ماه اخیر 2 دستگاه سی آرم دستگاه فلوروسکوپی سیار که برای تشخیص در حین انجام عمل جراحی در اتاق عمل برای جراحی های مغز و اعصاب و ارتوپدی خریداری شده است.
ابراهیمی تصریح کرد: این تجهیزات باعث می شود که بیماران ارتوپدی و اعمال جراحی دیسک با کیفیت بهتر و به سرعت مورد جراحی قرار گیرند.
وی، هزینه این 2 دستگاه را هشت میلیارد ریال عنوان کرد.
مسئول تجهیزات پزشکی بیمارستان ولیعصر(عج)اراک افزود: برای اتاق جراحی قلب نیز دستگاه اکوکاردیوگرافی نیز با هزینه سه میلیارد ریال خریداری شده است که با واسطه فناوری روز این دستگاه بیماران قلبی به سرعت رسیدگی و همچنین کمک تخصصی ویژه به متخصصان و جراحان قلب خواهد داشت.
وی بیان کرد: در بخش هتلینگ نیز با هزینه 15 میلیارد ریال 50 تخت جدید در بخش های اورژانس زنان، جراحی زنان و بخش جراحی مغز و اعصاب جایگزین تخت های فرسوده شد.
ابراهیمی افزود: برای بخش ICU و اتاق های عمل نیز 11 پمپ سرهنگ با هزینه 600 میلیارد ریال خریداری شده که دز داروی بیمار را به صورت دقیق مشخص می کند و بخش ICU نیز با هزینه یک میلیارد ریال به هشت دستگاه علائم حیاتی فول آپشن مجهز شده است.
مسئول تجهیزات پزشکی بیمارستان ولیعصر (عج)اراک اضافه کرد: هزینه های انجام شده برای خرید و تامین تجهیزات توسط بیمارستان بوده است و با توجه به حجم مراجعه ها تلاش می شود که یک دستگاه ام آر آی نیز خریداری شود.
بیمارستان ولیعصر(عج) اراک به عنوان مرکز مادر تخصصی درمان در استان مرکزی مطرح است که کانون اصلی درمان تروما در استان مرکزی نیز است.
6992/6013/خبرنگار: آذراسفندیاری *** انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.