به گزارش ایرنا، رضا آستانه شامگاه سه شنبه در جمع حامیان روحانی در ساوه، افزود: انتخابات به موجب قانون اساسی و قوانین تنها در اختیار مردم است و با تشخیص مستقیم آنان است که رئیس جمهوری برگزیده می شود.
وی اظهار داشت: هیچ اعمال نفوذی در انتخابات پذیرفته نیست و نمی توان صحنه رای را با هر مسند دیگر اشتباه گرفت.
وی تاکید کرد: نیروهای نظامی، امنیتی، روحانیت، اشخاص و شخصیت ها حق تحمیل رای به مردم را ندارند و هرفردی مسئول رای خود است.
آستانه گفت: اگر فرد، افراد یا نهادی برای شما مشکلی به وجود می آوردند در اولین فرصت مورد را به مسولان ستاد منتقل کنید تا به مسئولان اجرایی منتقل شود چراکه ممکن است افراد نفوذی که ادعای دلسوزی نظام، انقلاب و ولایت دارند قصد ایجاد ناامنی و اختلاف داشته باشمد.
وی یادآور شد: فضای خوبی در کشور برای برگزاری انتخاباتی برقرار است و هر کس اگر به تکلیفش آگاهانه عمل کند انتظار دیگری نیست.
رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در استان مرکزی افزود: مردم در معرض امتحان و آزمایش بزرگی هستند، گذشته و مجالس هفتم، هشتم و نهم را فراموش نکرده اند که همه اختیارت قانونگذاری در اختیار دلواپسان بود.
به گفته آستانه، دولت و مجلس در اختیار گروهی بود که ایران را به لبه پرتگاه سقوط رساندند و الان هیچکس مسئولیت نمی پذیرد.
وی گفت: متاسفانه برخی افراد در ستاد رقیب سنگر گرفته اند که یا وزرای دولت های قبل هستند و یا چهره هایی دارند که به رقم خوردن شرایط قبل از دولت یازدهم کمک کرد و مردم باید با نگاه تیزبین مسائل را رصد کنند.
وی تاکید کرد: نباید فراموش کنیم این افراد در عرصه سیاسی و اقتصادی چه بلایی سر کشور آورده و بزرگترین فرصت های طلایی را از ایران گرفتند و با اعمال خام موجب تحمیل تحریم های سنگین شدند.
آستانه تصریح کرد: روحانی با حضور در عرصه جهانی توانست بستر خوبی برای رشد آینده کشور فراهم کند و در دولت وی ثبات و امنیت با هماهنگی همه نهادهای مرتبط برقرار شد.
وی تاکید کرد: ایران به دنبال امنیت، آرامش، صلح و پیشرفت است و همه دیدیم در این کارزار دولت تدبیرو امید برجام را به سرانجام رساند و همین مسیر را در تعامل، همفکری و گرفتن سهم بازار خود از دنیا در ادامه همین دولت برقرار خواهیم کرد.
رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در استان مرکزی افزود: اشتغال به تولید و تولید به بازار بستگی دارد و اشتغال درونگرا به معنای بازار داخلی محدود است اما، اشتغال برونگرا توجه به خارج از مرزها و دوردست ها است.
به گفته آستانه برای حل اشتغال باید اول تنظیم روابط با دنیا را اصلاح کنیم، چراکه مهمترین بحث تنظیم روابط با خود و دیگران است.
وی گفت: نمی توان با خشونت و زبان بد با دنیا برخورد کرد و از در تهدید وارد شد بلکه باید بازبانی لین، فرهنگ پیشرفته و بازاریابی تضمین شده برخورد کرد که این زبان روحانی است.
فعال سیاسی اصلاح طلب نیز گفت: اگر دوباره عوامفریبی ها باب شود آینده ای نخواهیم داشت چراکه به اندازه کافی به ملت و مردم ظلم شده و آسیب دیده ایم.
اصغر نصیری افزود: رای آگاهانه به معنای مشارکت حقیقی در انتخابات است و با هم این مسیر را در 29 اردیبهشت ماه می پیمائیم.
وی بیان کرد: در بدو دولت نهم رشد اقتصادی 6 درصد بود که در آخر دولت های 9 و 10 منهای 8.6 درصد شد.
وی گفت: دلار 900 تومانی به سه هزارو 500 تومان افزایش یافت ، یکهزار و 500 میلیارد دلار ذخیره ارزی به صفر رسید در حالیکه 870 میلیارد دلار نفت فروختند.
وی افزود: در طول 103 سال استخراج نفت در گچساران تا زمان آن دولت یکهزار و 460 میلیارد دلارو و در 8 سال دولت به اندازه 60 سال نفت فروخته شد.
این فعال اصلاح طلب بیان کرد: برایشان سخت است عملکرد دولت قبل بیان شود چون ادامه دهنده آن دولت هستند و عوامل آن دولت در ستاد هایشان فعالیت می کنند.
نصیری گفت: دولت روحانی ظرف این چهار سال مملکتی را که به تارج رفته بود را اداره کرده است و در عین حال عزت و شرافت ملی و بین المللی ایجاد کرد که در نتیجه آن امروز دنیا با تفکرات مثبت به ما نگاه می کند.

7269/6013/خبرنگار: الهام بابایی***انتشار دهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.