به گزارش ایرنا، سید علی آقازاده شامگاه سه شنبه در اجتماع حامیان دکتر حسن روحانی نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در مجتمع پامچال اراک افزود: نرخ تورم در پایان دولت دهم بیش از 40 درصد بود اما در سال گذشته این نرخ به هشت درصد رسید و این موفقیت ارزشمند در سایه تلاش های دولت تدبیرو امید محقق شد.
وی ادامه داد: در دوران فعالیت دولت های نهم و دهم، جمهوری اسلامی ایران با واردات سالانه پنج میلیون تن گندم، یکی از بزرگترین وارد کنندگان این محصول بود در حالی که در دوره اصلاحات کشور به خودکفایی در تولید گندم رسیده بود و به دلیل سیاست های کارآمد دولت یازدهم، ایران امروز به یک صادر کننده گندم تبدیل شده است.
معاون پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان بیان کرد: وی بیان کرد: در 40 سال گذشته هیچ یک از کشورهای دنیا به ایران هواپیما نمی فروخت و ملت ما با هواپیماهای فرسوده سفر می کردند اما امروز با تدابیر دولت یازدهم و نقش موثر برجام در مراودات سیاسی و اقتصادی، جمهوری اسلامی ایران قرارداد خرید 200 فروند هواپیمای بویینگ و ایرباس با کشورهای آمریکا و فرانسه منعقد کرده و تعدادی از آنها را تحویل گرفته است.
وی با اشاره به فروش 2 میلیون و 500 هزار بشکه نفت که پس از برجام محقق شده است، گفت: این در حالی است که پیش از فعالیت دولت یازدهم به دلیل سیاست های ناکارآمد و ایران هراسی دولت دهم، تنها 80 هزار بشکه نفت از ایران آن با هم واسطه به فروش می رسید.
وی اظهار کرد: رقیب روحانی در تبلیغات انتخاباتی خود شعار مبارزه با مفاسد را سر می دهد در حالی که دولت یازدهم از آغاز فعالیت خود مبارزه با مفسدهای اقتصادی دولت های نهم و دهم از قبیل بابک زنجانی ها با اختلاسی بالغ بر 100 هزار میلیارد ریال را در دستور کار خود قرار داد.
آقازاده ادامه داد: مبارزه با مفاسد اقتصادی، پیگیری اختلاس های سه هزار میلیارد تومانی، افشای گم شدن دکل یکصد متری به ارزش 80 میلیون دلار از دیگر اقدامات دولت یازدهم در زمینه مبارزه با فساد محسوب می شود.
معاون پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان اظهار کرد: در هشت سال فعالیت دولت های نهم و دهم، تنها 200 هزار فرصت شغلی برای جوانان ایجاد شد در حالی که از زمان فعالیت دولت یازدهم هر سال 700 هزار فرصت شغلی در کشور ایجاد شده است.

**دوران خرید رای با استفاده از عوام فریبی به پایان رسیده است
دختر شهید علی اکبر شیرودی نیز در این آیین گفت: دوران خرید رای با استفاده از عوام فریبی و دروغ پردازی به پایان رسیده و مردم دیگر اجازه نمی دهند که مسئولینی سرکار بیایند که در زندگی شخصی آنان سرک بکشند.
آناهیتا شیرودی افزود: ملت ایران با حضور در صحنه انتخابات و انتخاب روحانی برای همیشه بساط بدعت ها، تزویر، دروغ و استفاده ابزاری از دین را بر می چینند.
دختر شهید شیروی اظهار کرد: ملت ایران در دولت روحانی معنای آسایش، آرامش، ثبات اقتصادی و آزادی عمل و بیان را فهمیدند و این موهبت الهی را با هیچ چیز دیگر عوض نمی کنند.
وی بیان کرد: ملت ایران به خصوص جوانان در دولت یازدهم معنای نشاط را با پوست و گوشت خود درک کردند و به پاس قدردانی از عملکرد مثبت دولت یازدهم یکبار دیگر پای صندوق های رای حاضر می شوند و به روحانی رای می دهند.
در این آیین محمد پنجعلی کاپیتان سابق تیم ملی ایران و تیم پیروزی، مهرداد میناوند بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران و سهراب مرادی قهرمان المپیک ریو در رشته وزنه برداری نیزدر سخنانی با حمایت ازروحانی ، مردم را به حضور گسترده در انتخابات و تداوم مسیری که دولت تدبیر وامید آغاز کرده ، دعوت کردند.
/6013/1955/3017/1860
خبرنگاران: مصطفی مجللی/ مهدی عظیمی ** انتشاردهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.