به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ یوسف سپهوند در صبحگاه عمومی فرمانده انتظامی استان مرکزی افزود: امنیت برابر یکی از پدیده های بنیادین در زندگی اجتماعی است و از جمله نیازهای فردی و اجتماعی به شمار می رود.
وی با اشاره به بازتاب تلاش های کارکنان نیروی انتظامی در خصوص کاهش سرقت و افزایش کشفیات بیان کرد: پلیس استان در یک برنامه ریزی هدفمند و با انجام فعالیت های خود سعی دارد امنیت فردی و اجتماعی را به بهترین شکل در جامعه ایجاد و به تقویت احساس امنیت در میان اقشار مختلف بپردازد.
سپهوند، برنامه ریزی پیشگیرانه و بهره گیری از مشارکت آحاد جامعه را در حوزه امنیت اجتماعی یک ضرورت برشمرد و اظهار کرد: پلیس با توجه به گستردگی و تنوع ماموریت ها به تنهایی در برقراری امنیت موفق نیست و این امر زمانی حاصل می شود که پلیس و مردم در کنار هم برای برخورد با ناهنجاری های اجتماعی و افزایش امنیت تلاش کند.
جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: اعتماد اجتماعی ابزاری اثربخش برای پلیس جامعه محور است.
سپهوند تصریح کرد: نحوه برخورد کارکنان پلیس با مردم باید مبتنی بر خوش رفتاری،خویشتن داری و صبر است.
جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی در ادامه با تاکید بر آمادگی کامل پلیس در امنیت انتخابات خاطرنشان کرد: از ماه های قبل اقدامات لازم از سوی پلیس استان و دیگر دستگاه های متولی نظم، امنیت و امداد رسان در راستای برقراری امنیت مناسب قبل، حین و بعد از انتخابات انجام شده است.
سپهوند تصریح کرد: مجموعه انتظامی استان با پرهیز از هرگونه نگاه جناحی در حوزه سیاست و امنیت بستر ایجاد حماسه ای دیگر را فراهم خواهد کرد و لازم است شهروندان مانند دوره های گذشته در حوزه نظم و امنیت یازیگر پلیس باشند.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، 29 اردیبهشت ماه جاری در سراسر کشور برگزار می شود.
7114/3075/خبرنگار: شیما کریمی***انتشاردهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.