به گزارش روز شنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ بیژن جنتی افزود: عصر روز جمعه گزارشی از مرگ یک نفر در هنگام جوشکاری در یک تانکر خودرو در روبروی پالایشگاه شازند به مرکز فوریت های پلیس 110 اعلام شد که بلافاصله تیم های امدادی و انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.
وی بیان کرد: ‌در بررسی های انجام شده مشخص شد راننده یک دستگاه خودرو تانکر دار به علت نشت زیر تانکر پس از مراجعه به کارواش و شستشوی داخل آن برای رفع عیب به این جوشکاری مراجعه کرده است.
فرمانده انتظامی شازند ادامه داد: تانکر این خودرو در حین جوشکاری دچار حریق شده و جوشکار جان خود را از دست داد.
جنتی اظهار کرد: کارشناسان امر در بررسی های اولیه علت این حادثه را جمع شدن گاز بنزین در داخل تانکر اعلام کرده اند اما بررسی بیشتر در دست انجام است.

*** دستگیری سارق دوچرخه در اراک
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: یک سارق دوچرخه در شهرستان اراک دستگیر شد.
سرهنگ سید نورالدین حسینی افزود: این فرد در چند ماه گذشته 20 دوچرخه از پارکینگ مجتمع های مسکونی سرقت کرده بود که با اقدام اطلاعاتی شناسایی و دستگیر شد.
وی بیان کرد: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به مقام قضایی تحویل شد.

*** آموزش یکهزار و 285 همیار و فرهنگ یار ترافیک در استان مرکزی
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: یکهزار و 285 همیار پلیس و فرهنگ یار ترافیک تحت آموزش قرار گرفته اند.
سرهنگ ابوالفضل امیدی افزود: این افراد در 20 روز گذشته و در سه شهرستان اراک، خمین و خنداب تحت آموزش های لازم قرار گرفته اند.
وی بیان کرد: تاثیر آموزش های ترافیکی نقش موثری در توسعه فرهنگ ترافیک و کاهش حوادث رانندگی دارد.
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: همیاران پلیس و فرهنگ یاران ترافیک وظیفه و رسالت خطیری در راستای توسعه فرهنگ ترافیک برعهده دارند که نباید از آن غافل شوند.
پارسال وقوع جرم در استان مرکزی نسبت به سال 94، هفت درصد کاهش یافت.
3005/3075/خبرنگار: معصومه صفری***انتشار دهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.