به گزارش ایرنا، محمود نعمتی روز پنجشنبه در نشست بررسی مسائل سرمایه گذاری در خصوص انرژی های نو و نیروگاه های بادی در اراک، افزود: طرح های مذکور در مرحله تخصیص زمین قرار دارند و دستگاه های اجرایی نیز مکلف به همکاری با سرمایه گذاران شده اند.
وی ادامه داد: 16 هکتار زمین در 80 نقطه شهرستان آشتیان به سرمایه گذار ساخت نیروگاه انرژی نو و تجدید پذیر تخصیص داده شد که منابع طبیعی وظیفه دارد حداکثر ظرف مدت 10 روز مراحل قانونی را انجام و زمین مورد نظر را به سرمایه گذار تسلیم کند.
مدیرکل امور اقتصادی و بین الملل استانداری مرکزی بیان کرد: درخواست های زیادی برای سرمایه گذاری در راستای تولید انرژی های نو و تجدیدپذیر در استان مرکزی ارائه شده و 10 طرحی که به تصویب رسیده، که در مرحله واگذاری زمین قرار دارد.
وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به سرمایه گذاری برای ساخت مجتمع خدماتی و رفاهی در شهرستان زرندیه بیان کرد: زمینی که در مرحله ابتدایی برای واگذاری به سرمایه گذار این پروژه در نظر گرفته شده بود 2 هکتار بود، اما در نهایت مقرر شد 10 هکتار زمین برای آن تخصیص یابد و در حال طی مراحل قانونی خود در کمیسیون ماده 32 است.
استان مرکزی با یک میلیون و 414 هزار نفر جمعیت در قلب ایران قرار دارد و به عنوان دومین قطب صنایع مادر تخصصی و قطب چهارم صنعت ایران شهرت دارد.
3017/6013/ خبرنگار: مصطفی مجللی***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.