به گزارش ایرنا، عزیز فیلی عصر دوشنبه در نشست صحن علنی شورای اسلامی کلانشهر اراک، افزود: عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح شریعتی اراک از جمله طرح هایی است که انجام آن به درازا کشیده و باید اقدامات لازم در تسریع عملیات آن انجام شود.
وی بیان کرد: دولت نظم در طرح های عمرانی را اصل می داند و اگر قرار بود مدت اجرای این طرح تا این حد طولانی شود بااجرای آن موافقت انجام نمی شد.
فیلی اظهار کرد: اجرای طرح های عمران شهری نباید به گونه ای باشد که برای مردم معطلی و نارضایتی ایجاد کند چرا که این بخشی از منابع کشور است و باید به شایستگی و در کوتاهترین زمان تکمیل شود و مردم از آن بهره مند شوند.
معاون امور عمرانی استانداری مرکزی اضافه کرد: جابه جایی های این طرح از جمله مسائل و اقدامات آب و فاضلاب باید تا پایان اردیبهشت ماه جاری انجام شود.
فیلی اظهار کرد: اجرای این طرح کاری سخت اما شدنی است که باید با همت شبانه روزی انجام شود، اگر زمان اجرای طرح ها باز باشد مشخص نیست تا چه زمانی به طول انجامد.
رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک هم در این نشست گفت: طرح های شهری اراک با وجود همه مشکلات اقتصادی از پیشرفت خوبی برخوردار است.
اسماعیل تاج آباد افزود: اجرای طرح های میدان ورزش و تقاطع غیرهمسطح شریعتی از جمله طرح های بزرگ و ماندگار در شهر خواهد بود که نقش موثری در ارایه خدمات مطلوب به مردم دارد.
وی بیان کرد: دستگاه های خدمات رسان تاکنون همکاری خوبی با شهرداری داشته اند اما ،تسریع در تکمیل این طرح ها نیازمند حمایت و همکاری بیشتر این دستگاه ها است.
در این نشست مسئولان دستگاه های مختلف از جمله آب و فاضلاب، شرکت توزیع برق، شرکت گاز، منابع طبیعی و خطوط انتقال لوله حضور داشتند و در خصوص تسهیل امور برای تکمیل طرح های در دست اجرای شهرداری اراک بحث و تبادل نظر کردند.
کلانشهر اراک مرکز استان مرکزی است و در این شهر 520 هزار نفر جمعیت زندگی می کند.
3005/6013/خبرنگار: معصومه صفری***انتشار دهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.