به گزارش ایرنا، رضا آستانه روز یکشنبه در جریان گشایش پنج ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در استان مرکزی در شهر خنداب عنوان کرد: مشکل اساسی روستائیان، معیشت و درآمد آنان است و این معضلی است که به واسطه شرایط اقتصادی حاصل از عملکرد دولت قبل به وجود آمده و هزینه زندگی را بالا برده است.
وی افزود: مشکل دولت یازدهم آن بود که کشور را از آقای احمدی نژاد تحویل گرفت، بین آقای خاتمی که صندوق های ذخیره ارزی را پر و اقتصاد را پویا و شرایط روحانی که صندوق خالی تحویل گرفت، تفاوت زیادی است.
آستانه اظهار کرد: عملکرد قبل از دولت یازدهم ریزش در بازارهای جهانی ایران داشت و به تبع آن نیز تولید در کشور با تحریم ها کند شد.
آستانه خاطرنشان کرد: فردی که از مدیریت جهانی سخن می گفت، کشور را بلا زده کرد و بنزینی را که لیتری 100 تومان تحویل گرفته بود، 800 تومان تحویل داد و حالا باید در کارنامه دولت یازدهم همه جانبه نگر بود و قضاوت سطحی نداشت.
رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در استان مرکزی عنوان کرد: آقای رئیسی در شعارهایشان با سخن از از فساد نوید برخورد می دهد اما نمی گوید که از سن 21 سالگی تا امروز در قوه قضائیه مسئولیت داشته است و چرا با فساد برخورد نکرده و نتوانسته در برابر آن اقدام موثری کند.
آستانه در جریان گشایش ستاد روحانی در جاورسیان از توابع استان مرکزی نیز گفت: در چهار سال گذشته، آواربرداری کشور انجام شده و اکنون در مرحله حرکت به سمت توسعه است و روحانی دنبال صلح در جهان است و هرگز برای کسب قدرت با تندروی کشور را به پرتگاه نمی برد.
وی اظهار کرد: برخی نامزدها سخنانی می گویند که در ظاهر شیرین است اما، فردای تلخی دارد، به عنوان نماینده 12 ساله استان در مجلس شورای اسلامی می دانم که شعار افزایش یارانه ها کذب و توخالی است و در عین حال مجلس نیز اعلام کرده با این طرح مخالفت می کند.
آستانه افزود: این دست نامزدها نشان داده اند که برنامه ای برای مدیریت کشور ندارند و مجبورند به چنین شعارهای توخالی روی آورند درحالی که مردم نیز نشان داده اند که دیگر اسیر سراب وعده های توخالی نمی شوند زیرا عقلانیت کامل در جامعه سایه افکن شده است.
وی در آئین گشایش ستاد شهر مهاجران شازند نیز با تاکید بر اینکه به فردی رای دهید که اولویتش ایران باشد، گفت: ما نمی گوییم دولت تمام مشکلات را حل کرده اما، باید پذیرفت که بسیاری از بلایای باقیمانده از دولت قبل را رفع کرده است.
آستانه افزود: دولت ثبات اقتصادی و اجتماعی لازم را به وجود آورده که منتهی به آرامش در جامعه شده است.
رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در استان مرکزی در آئین گشایش ستاد شهرهای شازند و آستانه نیز افزود: 20 نماینده ادوار استان در مجلس شورای اسلامی از آقای روحانی حمایت کرده اند که این حمایت حاکی از قانونمداری و حرکت به سمت توسعه دولت یازدهم است.
وی افزود: درس از گذشته، بهترین چراغ راهِ آینده است و در سال های 84 تا 92 کشور در مسیری تاریک رفت که درس گرفتن از آن ضروریست.
هادی هاشمی به عنوان مسئول ستاد شهر شازند، قربانعلی روستا مسئول ستاد شهر خنداب، هاشمی شهر مهاجران و خدایی مسئول ستاد انتخاباتی شهر جاورسیان معرفی شدند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کشور همزمان با پنجمین دوره انتخابات شورای شهر در 29 اردیبهشت ماه برگزار می شود.
6992/6013/6183
خبرنگار: آذر اسفندیاری***انتشاردهنده: محمد رستگار
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.