سید مهدی ساداتی روز دوشنبه در نشست توجیهی نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رای خمین، افزود: یکی از نکات مهم در برگزاری انتخابات تکیه بر قانون است و نمایندگان فرماندار و اعضای شعب اخذ رای باید پیرو راستین قانون باشند.
وی بیان کرد: همانگونه که سایر اعضای شعبه هم باید به قوانین انتخابات مسلط باشند و در فرایند انتخابات با دقت و حوصله مدیریت کنند.
وی اظهارکرد: هماهنگی در شعب اخذ رأی بر عهده نماینده فرماندار است و هر مشکلی پیش بیاید به وی ارجاع می شود به همین خاطر باید با تدبیر و درایت روند اخذ رای و مسائل و مشکلات احتمالی حوزه را به بهترین شکل مدیریت کنند.
ساداتی گفت: همه توجه نمایندگان فرماندار و مجریان انتخابات، رعایت قوانین و مقررات در راستای برگزاری انتخاباتی با شکوه و پرشور با حضور حداکثری مردم باشد.
فرماندار خمین افزود: حفظ بی طرفی و امانت داری، دقت در کار، حفظ نظم، مراقبت از شعب و جلوگیری از دخالت احتمالی و تنش از جمله وظایف خطیر نمایندگان فرمانداراست.
فرماندار خمین با بیان اینکه نقش 103 نماینده فرماندار در شعب اخذ رأی خمین کلیدی است،بیان کرد: مجریان انتخاباتی باید بدون وابستگی با کاندیداها و تنها بر پایه ضوابط قانونی تکالیفشان را به انجام رسانند.
نماینده عالی دولت در خمین با بیان اینکه سالم ترین، آزادترین و پر مشارکت ترین انتخابات دنیا در ایران اسلامی برگزار می شود افزود: انجام دقیق کلیه مراحل، مدیریت دقیق و هدایتگری، توفیقات لازم در زمینه برگزاری انتخاباتی سالم، شکوهمند و پرشور را در بردارد.
وی اظهار کرد: انتخابات نماد اقتدار ملی و بیانگر اراده و خواست مردم است و می تواند در حوزه خارجی موجب افزایش اقتدار و تعالی امنیت ملی شود.
وی افزود: یکی از استراتژی های دشمن برای ضربه زدن به کشور این است که مردم را از رفتن به پای صندوق های رای مایوس وحضور مردم را کم رنگ کند و با تضعیف و با سیاه نمایی پشتوانه عظیم مردمی انتخابات بی اثر جلوه دهد.
دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و نیز انتخابات میان دوره ای دوره دهم مجلس شورای اسلامی 29 اردیبهشت ماه سال جاری در کشور برگزارمی شود.
7277/ 6013/خبرنگار: افسانه آروند***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.