به گزارش ایرنا، محمد کردی در نشست هماهنگی و توجیهی اعضای ستادهای انتخاباتی کاندیداهای ریاست جمهوری در دلیجان، افزود: تبلیغات انتخاباتی باید از هر گونه توهین، تهمت و اهانت به دور باشدو اعضای ستادهای انتخاباتی نامزدها موظف هستند اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند.
وی ادامه داد: اگرچه اصل انتخابات بر رقابت است اما باید مولفه های رقابت سالم از سوی نامزدها و هواداران انان رعایت شود و مسئولان ستادهای تبلیغاتی کاندیداها در این خصوص رسالت سنگینی بر عهده دارند و باید تبلیغات فضاهای عمومی و فضاهای مجازی را به صورت آگاهانه، عقلانی و اخلاقی راهبری کنند.
کردی با تأکید بر لزوم رعایت اخلاق اسلامی گفت: هواداران هر نامزد انتخاباتی با تشریح سوابق و فعالیت های کاندیداها باید در عرصه معرفی برایند و تکیه بر دروغف شعارزدگی و افراط و تفریط محکوم به شکست است.
فرماندار دلیجان اظهار کرد: کاندیداهای انتخاباتی در راستای برگزاری انتخاباتی سالم باید از دروغ و اتهام ‌زنی دوری کنند و با حفظ امنیت در جامعه از هر فعالیت و تبلیغی که این امنیت را خدشه دار کند،بپرهیزند.
کردی گفت: دعوت به حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای ، تکلیف اول ستادهای تبلیغاتی نامزدهاستو باید شور و شعور سیاسی به صورت همگام در تبلیغات موج بزند و دشمنان از هر سو استفاده از فضای تبلیغات ناامید شوند.
کردی بیان کرد: همانگونه که همواره رهنمودهای مقام معظم رهبری چراغ راه مجموعه مجریان و ناظران انتخابات می باشد و همه تلاش می کنند در چارچوب موازین قانونی به وظایف خود عمل کنند، تکلیف ستادهای تبلیغاتی نیز حرکت در مدارقانون است.
وی گفت: امید است با رعایت اخلاق انتخاباتی و اسلامی در انتخابات 29 اردیبهشت ماه مردم با انتخاب اصلح زمینه رشد و پیشرفت کشور را در همه عرصه ها فراهم کنند.
ستادهای تبلیغاتی حجت الاسلام حسن روحانی، حجت الاسلام ابراهیم رئیسی و محمد باقر قالیباف از نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور هواداران آنان در شهرستان دلیجان راه اندازی شده است و دیگر نامزدها هنوز به طور رسمی ستاد تبلیغاتی در این شهرستان ندارند.
دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و نیز انتخابات میان دوره ای دوره دهم مجلس شورای اسلامی 29 اردیبهشت ماه سال جاری در کشور برگزارمی شود.
7277/6013/ خبرنگار: افسانه آروند***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.