گزارش ایرنا، محمد بهاروند روز یکشنبه در همایش روز جوان، افزود: شهرداری تکلیف دارد که برای تیم داری فوتسال هدفمند و با برنامه سرمایه گذاری کند و با نظارت اداره ورزش و جوانان منابع مالی را در این راستا هدایتگری کند.
وی با اشاره به موفقیت های این تیم لیگ برتر در سال های گذشته بیان کرد: فرمانداری نیز از این تیم حمایت می کند چرا که جوانان پیشرو و پیشتاز هستند و آینده جامعه متعلق به این قشر است.
فرماندار ساوهافزود: نوجوانان و جوانان در عرصه های مختلف و در دانشگاه ها افتخار آمیز هستند و در صحنه های ورزشی نیز مباهات کشور و مسئولان را حاصل می کنند.
بهاروند تاکید کرد: باید موجبات حضور فعال زنان در عرصه های ورزشی فراهم شود که در این راستا اقدامات اولیه برای ساخت استخر ویژه این قشر در ساوه در دست اجراست.
وی اظهار کرد: دولت تمام تلاش خود را برای داشتن جامعه ای پرنشاط و امیدوار به آینده، فراهم کردن زمینه رشد، تعالی ورزشی، آسایش و نشاط جوانان به کار گرفته است.
وی با تاکید بر حضور گسترده اقشار مختلف در انتخابات پیش رو گفت: باید خواسته مقام معظم رهبری مبنی بر حضور حداکثری مردم و انتخاب فرد اصلح عملی شود.
وی ادامه داد: مردم ساوه همیشه در صحنه های اجتماعی و سیاسی حضور معنادار و فعال داشته اند و در انتخابات اردیبهشت ماه نیز بار دیگر حمایت خود را از نظام و تبعیت از رهبری را ثابت می کنند.
گفتنی است بنا بر اظهارات مدیرعامل فوتسال شهرداری ساوه، فرمانداری این شهرستان اعلام کرده بود امسال نمی‌تواند تیم داری کنند چرا که وزارت کشور در نامه‌ای به شهرداری ها اعلام کرده حق تیمداری ندارند.
تیم فوتسال شهرداری ساوه در فصل 95، با 48 امتیاز جایگاه ششم را از بین 14 تیم حاضر در لیگ برتر به خود اختصاص داد.
ساوه با بیش از 10 هزار ورزشکار سازمان یافته و جمعیت حدود 290 هزار نفر نقش مهمی در رونق تولید و اشتغال کشور دارد.
7269/6013/خبرنگار:الهام بابایی***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.