احمد تهرانی روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود:در 29 اردیبهشت ماه جاری انتخابات در خمین در بخش شهری شهرستان خمین برپایی 57 شعبه اخذ رای ثابت و یک شعبه اخذ رای سیار و در بخش روستایی نیز 46 شعبه اخذ رای سیار برگزار می شود.
وی اضافه کرد: دست اندرکاران امور اجرایی ، نظارتی و امنیتی و بازرسی در برگزاری انتخابات خمین در این دوره 2 هزار نفر است.
وی افزود: بسترهای لازم برای برگزاری انتخابات سالم و با حضور حداکثری مردم در شهرستان خمین فراهم است.
تهرانی گفت: انتخابات شورای اسلامی شهر خمین به صورت الکترونیکی برگزار می شود و تمامی مراحل انتخابات شوراهای اسلامی شهر اعم از فرایند اخذ رای و شمارش آرا در این حوزه انتخابیه به شیوه تمام الکترونیکی است.
تهرانی بیان کرد: اجرای انتخابات سالم و به دور از تخریب، اهانت به اشخاص و نامزدها و صیانت از آرای مردم هدف اصلی مجریان انتخاباتی است.
وی اظهارکرد:عوامل اجرایی انتخابات نسبت به شرح وظایف و تکالیف خود مسئول هستند و در صورت هر گونه تخلف از قوانین مراتب از مجاری قانونی پیگیری می شود.
تهرانی افزود: در این دوره از انتخابات مهمترین شاخص امانتداری و قانونمندی است و هر گونه اهمال در برگزاری انتخابات سالم و قانونمند، زیرپا گذاشتن حق الناس و آرمان های نظام است.
دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و نیز انتخابات میان دوره ای دوره دهم مجلس شورای اسلامی 29 اردیبهشت ماه سال جاری در کشور برگزارمی شود.
7277/6013/ خبرنگار: افسانه آروند***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.