محمد بهاروند روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تلاش می شود با همکاری این تعداد افراد، انتخاباتی حداکثری، پرشور و با احترام به رای دهندگان برگزار شود.
وی اظهار کرد: 141 شعبه اخذ رای نیز برای جمع آوری آرای مردم ساوه دایر می شود که از این تعداد 57 شعبه به منظور حضور مردم همه مناطق در انتخابات ریاست جمهوری، سیار خواهد بود.
وی ادامه داد: اعضای هیات های اجرایی و نظارت همکاری مطلوبی در شعب اخذ رای دارند و در این راستا هماهنگی های لازم به منظور برگزاری انتخاباتی سالم و با نشاط صورت گرفته است.
‌وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه ملاک نتیجه انتخابات رای مردم است، اظهار کرد: مجریان انتخاباتی تمامی تلاش را دارند تا آسایش فضای انتخاباتی حاکم باشد و امور انتخاباتی بر مبنای قانون پیش برود.
بهاروند با اشاره به نام نویسی بیش از یکهزار نفر برای حضور در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستاهای این منطقه افزود: مشارکت بانوان در این عرصه رشد 100 درصدی داشته است.
وی تصریح کرد: تاکنون راه اندازی ستاد 2 نامزد ریاست جمهوری به طور رسمی به فرمانداری اعلام شده است.
به گفته وی، اسماعیل رضویان به عنوان رئیس ستاد محمد باقر قالیباف و تقی نمازی به عنوان رئیس ستاد دکتر حسن روحانی در این شهرستان معرفی شده اند.
یک هزار و 58 داوطلب تا پایان مهلت قانونی نام نویسی پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان ثبت نام کردند.
174 نفر برای عضویت در پنجمین دوره شورای شهر ساوه داوطلب شده بودند که با انصراف 10 نفر از این تعداد، بررسی صلاحیت 164 نفر انجام شد.
از مجموع 127 داوطلب تایید شده 105 نفر معادل 82.5 درصد مرد و 22 نفر معادل 17.5 درصد زن هستند.
انتخابات شورای اسلامی در چهار شهر ساوه، نوبران، غرق آباد و آوه و 128 روستای این شهرستان برگزار می شود.
پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری 29 اردیبهشت در شهرستان ساوه برگزار می شود.
7269/3075/خبرنگار: الهام بابایی *** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده


انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر :5956361
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.