به گزارش ایرنا، فرماندار شهرستان شازند در این همایش گفت: روابط عمومی هان قلب تپنده نهادهای دولتی و خصوصی هستند که نقش موثری در انعکاس دستاوردهای نظام و دولت بر عهده دارند.
غلامعباس میرزایی افزود: روابط عمومی‌ها ضمن حسن انجام وظایف اصلی خود که تکریم ارباب رجوع، ‌پاسخگویی صحیح،‌ قدرت بیان،‌ خلاقیت، تقوا و معنویت است باید با رصد مستمر شرایط کشور در منطقه و جهان در راستای اهداف و مبانی نظام مقدس جمهوری اسلامی گام بردارند.
وی بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران تاکنون دستاوردهای عظیمی در همه سطوح داخلی، منطقه ای و بین المللی به دست آورده و برخی از اقشار مردم آگاهی چندانی از این دستاوردها ندارند و این هنر روابط عمومی ها است که با ایجاد تعامل و همدلی با مجموعه رسانه ها، دستاوردهای دستگاه خود را به شایستگی در جامعه منعکس کنند.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری استان مرکزی نیز گفت: 137 مسئول روابط عمومی در دستگاه های اجرایی، نهادهای مردمی و انقلاب اسلامی استان مرکزی فعالیت می کنند.
مصطفی عرب افزود: روابط عمومی ها با ارتباط درون سازمانی و برون‌سازمانی مطلوب در دستیابی به معیارها و اهداف انقلاب اسلامی نقش موثری دارند.
وی ادامه داد: تعامل و ارتباط یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار حیات اجتماعی سازمان های ارایه دهنده خدمات است و روابط عمومی ها به عنوان قلب تپنده نهادها نقش کلیدی در این خصوص بر عهده دارند.
مدیرعامل نیروگاه حرارتی شازند نیز در این نشست گفت: روابط عمومی فعالیتی تخصصی است که در ساختار تشکیلاتی مستقیم با مدیر سازمان در ارتباط است.
حمید بادرستانی افزود: فعالیت روابط عمومی ها باید بر اساس علوم، تجهیزات و فناوری مدرن اطلاع رسانی همراه باشد و عملکرد دستگاه ها در اسرع وقت به صورت شفاف به آحاد جامعه انعکاس داده شود.
برگزاری کارگاه آموزشی با استفاده از اساتید کشوری از مهمترین برنامه های جنبی این همایش است.
نیروگاه حرارتی شازند در سال 79 در کیلومتر 25 جاده شازند – اراک و در شرق پالایشگاه شازند تاسیس شده و یکی از نیروگاه های ایران از نوع حرارتی با ظرفیت تولید 1300 مگاوات است که شامل 4 واحد بخار 325 مگاواتی است.
3017/ 6013/خبرنگار: مصطفی مجللی***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.