به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ بهزاد فکوری افزود: مبارزه با سرقت یکی از رویکرد های جدی نیروی انتظامی در تامین امنیت و ثبات اجتماعی است.
وی بیان کرد: استمرار طرح مبارزه با سرقت در کمیجان سبب شده، تا موفقیت‌های خوبی در این زمینه کسب شود.
سرهنگ فکوری عنوان کرد: سرقت یکی از فاکتورهای مهم ناامنی بوده که به همین دلیل عوامل انتظامی شهرستان اقدامات گسترده ای را در راستای کاهش سرقت در شهرستان انجام داده‌ است.
فرمانده انتظامی شهرستان کمیجان تصریح کرد: کاهش جرم، بزه و افزایش امنیت اجتماعی در یک جامعه تنها با مشارکت تمامی شهروندان ایجاد خواهد شد که پلیس شهرستان در برنامه ریزی جامع و هدفمند خود مشارکت هر چه بیشتر شهروندان را درحوزه نظم و امنیت اجتماعی دنبال می کند.

*** خودروی سواری حامل کالای قاچاق در شازند توقیف شد
در عملیات روز گذشته پلیس شهرستان شازند یک دستگاه خودروی سواری با بیش از سه هزار بسته چای قاچاق توقیف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان شازند گفت: روز گذشته تیمی از ماموران انتظامی شهرستان در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان، یک دستگاه خودروی سواری حامل کالای قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.
سرهنگ بیژن جنتی افزود: در بازرسی انجام شده از داخل خودرو، تعداد سه هزار و 195 بسته چای قاچاق کشف شد که راننده دستگیر و برای برخورد قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

*** توقیف لوازم خانگی قاچاق در کمیجان
ماموران کلانتری 11 شهرستان کمیجان روز گذشته در عملیاتی یک دستگاه خودروی وانت نیسان حامل لوازم خانگی قاچاق را توقیف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان کمیجان در این خصوص گفت:‌ روز گذشته تیمی از ماموران گشت یگان امداد شهرستان در یکی از محورهای مواصلاتی یک دستگاه خودروی نیسان با بار لوازم خانگی را برای بررسی متوقف کردند.
سرهنگ بهزاد فکوری افزود: در این بازرسی و با بررسی اسناد و مدارک راننده مشخص شد که بار خودرو که شامل تعدادی لوازم خانگی و پتوی خارجی قاچاق است
وی تصریح کرد: راننده خودرو برای تشکیل پرونده و برخورد قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.
پارسال وقوع جرم در استان مرکزی نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن هفت درصد کاهش یافت.
7114/3075/خبرنگار: شیما کریمی*** انتشاردهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.