ستاد انتخاباتی حسن روحانی در استان مرکزی با حضور فائزه هاشمی و جواد امام، امروز در اراک گشایش یافت.

به گزارش ایلنا، در ابتدای این مراسم که با حضور پرشور مردم همراه بود، رضا آستانه رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در استان مرکزی گفت: براساس قانون اساسی، انتخابات حقوق ملت است، به این معنا که نگاه قانون اساسی، حاکمیت را به ملت داده است. 

وی اظهار داشت: به مناسبت سوم شعبان و تولد امام حسین مراسم افتتاح ستاد انتخاباتی را آغاز کردیم.

وی افزود: ملت با تفویض رای خود به نمایندگانی که بر می‌گزینند اختیار را به فردی می دهند تا کارگزار این ملت، مشخص شود. مسئولان آقای مردم نیستند و خدمتگزار مردم هستند.

 آستانه گفت: کاندیدای مورد نظر ما جناب روحانی است که حضور ایشان از جهات مختلف قابل بررسی است. مقداری به عقب و به سال 92 برگردیم که شرایط خاصی بر کشور حاکم بود. روحانی دولت را از کسی تحویل گرفت که ایران را به معنای واقعی شخم زده و به دره سقوط هدایت کرده بود. ما دیدیم که چگونه صحبت های کذب این افراد مشخص شد. دیدیم که چه شد این فرد که با 12 رای شورای نگهبان تایید شده بود، با رای خود آنها رد صلاحیت شد.

 رئیس ستاد روحانی در استان مرکزی گفت: دولت روحانی برجام را به وجود آورد که سندی باشد برای موفقیت دولت تدبیر و امید. در این میان مردی استوار و دانشمندی همچون ظریف به عرصه بین المللی وارد شد، مردی که پنچ  قدرت جهانی را به زانو درآورد و توانست حقانیت ایران را در این صحنه کارزار به  اثبات کند.

 وی گفت: اقتصاد ایران بیمار است، اگر صحبت از اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال می‌کنید، می بایست ابتدا ابزار کار را فراهم کنید. در زمان دولت قبل حتی تجارت با کشورهایی چون چین و هند هم محدود شد.

 آستانه افزود: اولین شرط اقتصاد تعامل جهان و دنیاست. باید روابط و دادوستد را با دنیا تعریف کنیم و از حقوق خود در منافع ملی دفاع کنیم. در این میان کسانی که وعده هایی چون افزایش یارانه می دهند باید بدانند دقیقا منابع کدام است.

 جواد امام، مدیرعامل بنیاد باران نیز در این آیین گفت: در دوران گذشته، احمدی نژاد با شعار آبادگران در شورای چهارم وارد عرصه شد و در شرایط تحریم،این آبادانی را به "فلاکت" رساندند.

 آنها اعلام کردند که قیمت ها افزایش نمی‌یابد اما بنزین 25تومانی را با 700 تومان تحویل دادند. در مناظره‌ها دیدیم که قالیباف دقیقا جا پای احمدی نژاد گذاشت. ایشان دقیقا همان رفتار ها و دروغ هایی که در گذشته بود امروز نیز همان ها را الگو کرده است.

 امام در جمع پرشور مردم اراک گفت: جمعیتی به نام جمنا ادعا می کند که نماینده اصولگرایان است و تئوریسین های آنها اعلام کردند با بررسی چند لایه ایی خودشان احمدی نژاد را رئیس جمهور کردند، اما امروز پشت سر کاندیداهای اصولگرایان قرار دارد.

وی گفت: پشت صحنه آقای رئیسی کیست؟غیر از دلواپسان که همان افرادی هستند که ساز مبارزه با برجام را کوک می کنند، همان سازی که جنگ افروزان آمریکایی به سر دستگی ترامپ کوک می کنند.

 جواد امام در ادامه گفت: اصلاح طلبان را متهم می کنند که ساختار شکنی کرده اند و در مقابل ارکان نظام قرار گرفته اند. کسی که فرمان دستگیری بنده را داد امروز پشتبان کسی است که به عنوان رقیب روحانی وارد عرصه انتخابات شده است. دولتی که  کشور را با این شرایط تحویل گرفت  اکنون دستگاه‌های دیگر همراهش نیستند.

وی گفت: هاشمی رفسنجانی در سال 92پس از رد صلاحیتِ ناجوانمردانه، اگر سکوت می‌کرد و از روحانی حمایت نمی‌کرد اکنون جلیلی با مشی احمدی نژاد رئیس جمهور شده بود.

 در پایان این مراسم فائزه هاشمی با حضور در میان مردم گفت: وصیت آیت ا... هاشمی، اتحاد اصلاح‌طلبان در دو انتخابات رئیس جمهوری و شوراها بود. ایشان تاکید داشتند که همه مردم از لیستی واحد حمایت کنند و با رای خود، نگذارند کشور به دوران گذشته بازگردد.

وی در انتقاد از عملکرد شورای تامین استان مرکزی گفت: به دروغ در حکم این شورا آمده است که بنده محکومیت قضایی دارم و به همین دلیل اجازه سخنرانی ندارم در صورتیکه بنده هیچ گونه محکومیتی ندارم و در حقیقت این سخن کذب است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.