به گزارش ایرنا، دکتر بهروز رفیعی روز شنبه در دوره ارتقای خلاقیت هنری و عروسک سازی که با حضور مدیران و مربیان مهدهای کودک استان مرکزی برگزار شد، عنوان کرد: با توجه به حساسیت گروه های سنی و کودکان، ارتقای سطح آموزش مربیان و کارشناسان مهدهای کودک امری ضروری و از اهداف بهزیستی است.
وی افزود: آموزش صحیح کودکان در شش سال اول زندگی اهمیت بالایی در آینده دارد و در این سنین با رشد خلاقیت کودکان می توان چشم انداز روشنی از زندگی برای آنها را رقم زد.
رفیعی اظهار کرد: میزان خلاقیت کودکان تا چهارسالگی از درجه بالایی برخوردار است و باید در این دوران پرورش یابد چرا که بعد از چهار سال نمودار خلاقیت کودکان با افت مواجه می شود که بخشی از آن حاصل واکنش های منفی به سوالات و علاقمندی آنها و بی توجهی است.
مدیرکل بهزیستی استان مرکزی با تاکید بر توجه و پاسخگویی به سوالات خلاقانه کودکان گفت: مهدهای کودک و مربیان باید در جهت کارآفرینی و خلاقیت زایی کودکان تلاش مضاعفی داشته باشند تا به صورت غیرمستقیم، استعدادهای خلاقانه آنها تقویت شود.
به گزارش ایرنا، کارگاه آموزشی عروسک سازی و پرورش خلاقیت هنری کودکان مهدهای کودک به مدت 2 روز و با محوریت آموزش مباحث و تکنیک های خلاقیت با ابزارهای هنری در اراک برگزار می شود.
70 هزار توانجو تحت پوشش بهزیستی استان مرکزی قرار دارند.
6992/3085/خبرنگار: آذر اسفندیاری *** انتشاردهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.