علی زینی وند روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از 210 داوطلب ثبت نامی در پنجمین دوره شورای های اسلامی شهر و روستای این شهرستان، 20 داوطلب تعیین صلاحیت نشدند.
وی بیان کرد: چهار داوطلب در شهر محلات ،2 نفر در شهر نیمور و مابقی در روستاها و بخش مرکزی تایید صلاحیت نشدند.
وی بیان کرد: در مجموع در این شهرستان 219 نفر برای انتخابات پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی ثبت نام کردند که 9 نفر از ادامه رقابت در انتخابات انصراف دادند.
فرماندار محلات گفت: میزان استقبال برای ثبت نام پنجمین دوره شورای اسلامی در این شهرستان نسبت به دوره قبل 31 درصد افزایش دارد و میزان مشارکت بانوان نسبت به دوره چهارم سه و نیم برابر شده است.
زینی وند بیان کرد: 91 درصد داوطلبان شورای اسلامی این شهرستان دارای مدرک تحصیلی کارشناسی و بالاتر، 15 نفر سابقه عضویت در دوره های قبل شورای اسلامی و 31 درصد داوطلبان از قشر جوان هستند.
فرماندار محلات افزود: 20 روستا در این شهرستان واجد شرایط تشکیل شورای اسلامی روستایی هستند که همه آنها دارای شورای اسلامی سه نفره و 2 شهر محلات و نیمور نیز دارای شورای اسلامی پنج نفره خواهند شد.
وی تعداد شعبات اخذ رای در این شهرستان را 44 شعبه ثابت و سیار بیان کرد و افزود: همه بسترهای لازم برای برگزاری یک انتخابات سالم و پرشور در این شهرستان فراهم است.
دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و نیز انتخابات میان دوره ای دوره دهم مجلس شورای اسلامی 29 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می شود.
7277/3075/ خبرنگار: افسانه آروند*** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.