به گزارش روز شنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ بیژن جنتی گفت: در بازرسی ازاین دو محموله 12 هزار و 945 قلم لوازم آرایشی بهداشتی، 2 تن و 160 کره بادام زمینی، 120 جفت کتانی و 150 کیلوگرم لباس قاچاق شناسایی شد.
وی افزود: در ادامه روند مبارزه همه جانبه با معضل قاچاق کالا به عنوان پدیده شوم اقتصادی، ماموران انتظامی شهرستان در حین کنترل محورهای ارتباطی اطراف این شهرستان، دو خودروی حامل کالای قاچاق را شناسایی کردند.
وی افزود: این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری دو نفر در این عملیات ها، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

*** 43 فقره سرقت در اعتراف سارقان استان مرکزی کشف شد
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری 27 سارق و کشف 43 فقره انواع سرقت در عملیات های دو روز گذشته پلیس در این استان خبر داد.
سرهنگ سید نورالدین حسینی افزود: در دو روز گذشته در ادامه طرح های پلیس، ماموران انتظامی در سطح استان و در عملیات هایی جداگانه موفق به دستگیری 27 سارق شدند.
سرهنگ حسینی با اشاره به ادامه تحقیقات تکمیلی از سارقان تصریح کرد:‌ 12 فقره سرقت منزل و اماکن، 6 دستگاه خودرو، چهار دستگاه موتورسیکلت، 14فقره محتویات و لوازم خودرو از جمله سرقت هایی بود که سارقان به آن اعتراف کردند.
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از همراهی خوب مردم در اجرای طرح های انتظامی و دستگیری سارقان قدردانی کرد.
پارسال وقوع جرم در استان مرکزی نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن هفت درصد کاهش یافت.
6991/3075/ خبرنگار: معصومه ابراهیمی *** انتشاردهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.