به گزارش ایرنا، در این دیدار که در سالن امام خمینی اراک(ره) برگزار شد، تیم شهرداری اراک با نتیجه 79 بر 69 در برابر تیم بسکتبال شیمیدر تهران به برتری دست یابد.
در جریان این مسابقه تیم شهرداری اراک موفق شد در یک بازی برتر، حریف خود را شکست دهد و به یک پیروزی خانگی دست یابد.
تیم شهرداری اراک تا قبل از این دیدار با 18 بازی، 11 برد و 29 امتیاز در جایگاه چهارم و تیم شیمیدر تهران با 18 بازی، 10 برد و 28 امتیاز در جایگاه پنجم جدول رده بندی این مسابقات قرار داشت.
محمدشهمیرزایی از کرج به عنوان سرداور، محمدرضا صالحیان از سمنان به عنوان داور اول و فرشاد هاشمیان به عنوان داور دوم قضاوت این بازی را برعهده داشتند.
مسئول روابط عمومی هیات بسکتبال استان مرکزی در حاشیه این دیدار در گفت و گو با ایرنا گفت: دیدار دوم مرحله حذفی 2 تیم های شهرداری اراک و شیمیدر تهران فردا (جمعه) در اراک برگزار می شود.
عادل زنجانی افزود: بازی سوم و چهارم این 2 تیم نیز هفته آینده در تهران برگزار می شود که در مجموع تیمی در این دیدار ها به سه برد دست یابد جزء چهار تیم برتر لیگ برتر بسکتبال کشور قرار می گیرد.
هم اکنون یک هزار نفر زن و مرد در هیات بسکتبال استان مرکزی عضویت دارند.
بیست و ششمین دوره مسابقات لیگ برتر بسکتبال کشور از ششم آبان ماه جاری با حضور 10 تیم پالایش نفت آبادان، پتروشیمی بندر امام خمینی (ره)، شهرداری تبریز، شهرداری اراک، شهرداری کاشان، دانشگاه آزاد، لوله آ.اس شیراز، شهرداری گرگان، نیروی زمینی و شیمیدر تهران آغاز شده است.
1955/6013/خبرنگار:مهدی عظیمی**انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.