به گزارش روز دوشنبه پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ رضا قائد رحمت افزود: ماموران پاسگاه انتظامی مزرعه نو شهرستان آشتیان روز گذشته در تحقیقاتی از تردد خودروهای حامل کالای قاچاق از محورهای مواصلاتی این شهرستان مطلع شدند.
وی افزود: در برنامه ریزی انجام شده در 2 عملیات جداگانه 2 دستگاه خودروی سواری متوقف و در بازرسی از خودروها تعداد 882 تخته پتوی قاچاق کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان آشتیان تصریح کرد: در این عملیات ها 2 نفر دستگیر و 2 دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

*** آموزش 400 نفر از اعضا ناوگان عمومی مسافربری در استان مرکزی
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان از آموزش 400 نفر از اعضای ناوگان عمومی مسافربری در فروردین ماه سال جاری با برگزاری کلاس های تخصصی و حضور در پایانه های مسافربری از سوی کارشناسان پلیس راه با مشارکت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خبرداد.
سرهنگ ایرج کهریزی افزود: در راستای تسهیل در عبور و مرور مسافران، همواره کارکنان پلیس راه به صورت مستمر و فعال در سطح محورهای مواصلاتی استان مستقر بوده و در راستای خدمت دهی بهتر به رانندگان مسافران در تعامل فراگیر با آنان هستند.
وی گفت: پلیس همواره با نظارت هدفمند خود بر عملکرد رفتار ناوگان حمل و نقل عمومی و نیز برگزاری دوره های آموزشی مختلف در راستای پیشگیری از حوادث ناگوار جاده ای با مشارکت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، اقدامات فراگیری را انجام داده و از هیچ کوششی در این زمینه دریغ نخواهد کرد.
شهرستان آشتیان از شهرستان های 12گانه استان مرکزی است که با جمعیت 17 هزار نفری در 80 کیلومتری اراک واقع شده است.
3017/3075/ خبرنگار: مصطفی مجللی** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.