به گزارش روز شنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سیامک قاسمی افزود: این افراد در 48 ساعت گذشته در راستای تداوم طرح‌های امنیت بخش پلیس استان دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقام های قضایی شدند.
وی بیان کرد: سارقان دستگیر شده در بازجویی های صورت گرفته به 25 فقره انواع سرقت موتورسیکلت، محتویات و لوازم خودرو اعتراف کردند.

*** توقیف خودرو حامل لباس های قاچاق در شازند
فرمانده انتظامی شهرستان شازند گفت: یک دستگاه خودروی سواری حامل لباس های قاچاق در این شهرستان توقیف شد.
سرهنگ بیژن جنتی افزود: این خودرو روز جمعه در حین کنترل خودروهای عبوری در محور مواصلاتی این شهرستان توقیف و پس از بازرسی از آن 200 کیلو گرم لباس قاچاق بدون مدارک گمرکی کشف شد.
وی بیان کرد: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.

*** مهر و موم یک کارگاه تولیدی غیرمجاز در اراک
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: یک کارگاه تولیدی غیرمجاز دستگاه‌های کباب پزهای صنعتی و خانگی در اراک مهر و موم شد.
سرهنگ سید نورالدین حسینی افزود: مدتی پیش شخصی با ارایه شکایتی به پلیس آگاهی استان مبنی بر اینکه فردی با راه اندازی یک کارگاه تولیدی اقدام به بهره برداری غیرمجاز از اختراع شرکت آنها کرده و با کپی برداری از محصولات شرکت، به صورت غیر استاندارد و بدون اخذ مجوزهای مربوطه دستگاه‌های کباب پز با تیراژ بالا تولید و به فروش می رساند.
وی بیان کرد: در این راستا پرونده ای تشکیل و موضوع در دست بررسی قرار گرفت و در مراحل تحقیقات پلیس، محل کارگاه تولیدی در یکی از محله های شهر اراک شناسایی شد.
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: با هماهنگی مقام قضایی این کارگاه بدون مجوز مهر و موم شد.
سرهنگ حسینی عنوان کرد: مسئول این کارگاه غیرمجاز در بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اعتراف و با تشکیل پرونده تحویل مقام های قضایی شد.
پارسال وقوع جرم در استان مرکزی نسبت به مدت مشابه سال 94، هفت درصد کاهش داشت.
3005/3075/خبرنگار: معصومه صفری***انتشار دهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.