به گزارش ایرنا، سردار امیر حسین یاوری روز پنجشنبه در آیین تحلیف (سردوشی) سربازان پادگان مالک اشتر اراک، افزود: با وجود اینکه یک ماه به زمان برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا باقی مانده، برخی تبلیغات خود را از طریق شبکه های اجتماعی آغاز کرده اند.
وی ادامه داد: کارکنان کادر و وظیفه ناجا وظیفه دارند شبکه های اجتماعی و فضای مجازی را با دقت هر چه تمامتر بررسی کنند.
معاون تربیت و آموزش نیروی انتظامی جمهوری اسلامی بیان کرد: بر اساس شواهد و مدارک موجود، پیش بینی می شود انتخابات پیش رو متفاوت تر از انتخابات گذشته باشد که این حساسیت موجود، وظیفه نیروی انتظامی را سنگین تر از گذشته می کند.
وی بیان کرد: تدابیر مقام معظم رهبری در همه شرایط چراغ راه همه دستگاه بوده و هر نکته ای مورد تاکید معظم له باشد، باید سرلوحه امور نیروی انتظامی قرار گیرد.
سردار یاوری گفت: نیروی انتظامی به برکت مجاهدت های امام راحل، منویات رهبر معظم انقلاب و خون مقدس شهدا از پشتیبانی عظیم مردمی برخوردار است که خدمتگذاری بی منت به عنوان ذکات این نعمت الهی باید در دستور کار ناجا قرار بگیرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود آموزش را اصل جدایی ناپذیر نیروهای انتظامی دانست و گفت: دوره های آموزشی برای نمایش نیست بلکه برای این است که سربازان بتوانند خود را برای شرایط سخت و مقابله با هنجارشکنان آماده کنند.
معاون تربیت و آموزش نیروی انتظامی جمهوری اسلامی تاکید کرد: با توجه به تنوع عملیات های پلیس، نیروهای خدوم این مجموعه وظیفه دارند برای موفقیت در امور محوله، معنویت و تقوا را در وجود خود تقویت کنند.
در حاشیه این آیین از ربات پرتابل (ربو پلیس) با هدف ارتقاء مهارت های تیراندازی در ناجا، ارتقاء امنیت اجتماعی، کاهش هزینه های مصرفی وهمچنین از استحمام هوشمند پادگان مالک اشتر اراک رونمایی شد.
3017/3075/خبرنگار: مصطفی مجللی*** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.