به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسین ابراهیمی درخطبه های نماز جمعه این هفته زرندیه افزود: با توجهشرایط ثبت نام از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری باید بازنگری شود و این امر مهم بر مدار قانون به گونه ای عمل شود که بهترین شان و جایگاه برای تصمیم سازی کلان اجرایی کشور حفظ شده و ارتقاء یابد.
وی گفت: موضوع مهم وسرنوشت سازکه باید مد نظرمسئولان امر قرار گیرد این است که باید زمینه حضور حداکثری حدود 55 میلیون نفر واجدان شرایط رای فراهم شود.
خطیب جمعه زرندیه تصریح کرد: بزرگان و نخبگان جامعه باید زمینه انتخاباتی آگاهانه همراه با بصیرت را برای مردم مهیا کنند و سیاست زدگی و سهم خواهی در این عرصه جایی ندارد.
حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی اضافه کرد: حضرت امام خمینی (ره)تعریف دشمنان و بغض دشمنان را معیار درستی و نادرستی عملکرد مسئولان دانستند و جریانی که خود را زیر چتر نظام اسلامی تعریف می کند نباید از حمایت های خارجی به ویژه دشمنان ملت خرسند شود.
خطیب جمعه زرندیه اضافه کرد: برخلاف سیاه نمایی دشمنان ،انقلاب اسلامی پیشرفت های چشمگیر و خیره کننده ای داشته و بنابراین نباید طوری عمل شود که احساس شود به بیرون کشور و به دشمنان امید بسته ایم و آنان را حلال مشکلات قلمداد کنیم.
امام جمعه زرندیه در بخش دیگری از سخنان خود به شعار سال اشاره داشت وگفت: تولید واشتغال را باید با تمام جدیت و تلاش پیگیری شود چراکه تولید واشتغال می تواند مشکلات اقتصادی مردم را برطرف کند.
شهرستان زرندیه با مرکز شهرمامونیه با جمیعت 63 هزار و 907 نفر دارای 2 بخش مرکزی و خرقان و پنج شهر مامونیه ،پرندک ،زاویه ،خشکرود و رازقان می باشد که نماز عبادی ،سیاسی جمعه در چهار شهر آن اقامه می شود.
/6013/4896خبرنگار : حمید فرقانی***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.