به گزارش ایرنا مجید شارقی روز چهارشنبه درنشست با نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی افزود: با وجودی که این اعتبار هنوز تخصیص داده نشده اما پروژه های راهسازی با برنامه های پیش بینی شده و تعیین پیمانکار از ابتدای امسال آغاز شده است.
وی اظهارکرد: 14 پروژه در حوزه راهداری شهرستان خمین در دستور کار امسال قرار دارد که تاکنون اعتبارلازم برای محورهای ارتباطی این شهرستان تخصیص نشده است.
مدیر کل راه و شهرسازی استان مرکزی مهمترین پروژه های راهسازی خمین را محور خمین - الیگودرز، خمین - محلات، و کمربندی خمین - اراک عنوان کرد.
شارقی بیان کرد: از دیگر برنامه های توسعه راههای این شهرستان ارتقای سطح کیفی محورها و دوبانده شدن محور خمین - محلات حد فاصل روستای میشیجان و وراباد است که طرح های مطالعاتی این محور اجرا و درصورت تایید نهایی، عملیات اجرایی آن آغاز می شود.
نماینده مردم خمین در خانه ملت نیز گفت: به ازای هر یک کیلومترساخت محور خمین - الیگودرز بیش از15 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
محمد ابراهیم رضایی افزود: برای تکمیل این طرح درحال ساخت، 2 هزارمیلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.
رضایی بیان کرد: از عملیات دو بانده شدن محور خمین - شازند نیز10 کیلومتر اجرا شده و بیش از 50 کیلومتر باقیمانده دیگر آن دراولویت برنامه کاری امسال است.
وی گفت: محور خمین - شازند از ایمنی لازم برخوردار نیست و هر ساله با حوادث و فوتی های بسیاری مواجه است که می طلبد مردم و هم مسئولان اجرایی در طرح دوبانده شدن این محورهمکاری کنند.
شهرستان خمین دارای 531 کیلومتر راه ارتباطی شامل 361 کیلومتر راه روستایی و 171 کیلومتر راه اصلی است.
7277/3075/خبرنگار: افسانه آروند*** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.