به گزارش ایرنا، منوچهر کاظمی عصر دوشنبه در نشست صحن علنی شورای اسلامی کلانشهر اراک با انتقاد از بررسی نشدن نامه توافق بین شهرداری اراک و 2 سرمایه گذار برای ساخت مجتمع تجاری مسکونی در این شهر افزود: اعضای شورای شهر باید از هر نوع سرمایه گذاری شهری مطلع باشند و همه موارد آن نیز باید شفاف و واضح باشد.
وی بیان کرد: چرا در خصوص برخی از نامه های سرمایه گذاری از اعضاء رای گیری نمی شود؟
یکی دیگر از اعضای شورای اسلامی کلانشهر اراک نیز گفت: ضوابط شهرسازی در شورای سرمایه گذاری رعایت نمی شود که این مهم باید مورد توجه و نظارت جدی قرار گیرد.
اشرف بهادری افزود: مصوبات شورای سرمایه گذاری به دلیل بحث درآمد و هزینه باید در صحن علنی شورای اسلامی کلانشهر اراک مطرح شود و این مورد بارها توسط فرمانداری تاکید شده است.
وی گفت: مصوب شده بود نامه تفریغ بودجه سال 94 باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری اراک پس از ارزیابی و تحقیق و تفحص های لازم در صحن مطرح شود.
در نشست صحن علنی شورای اسلامی کلانشهر اراک، اصلاح بودجه پیشنهادی سال 95 سازمان آرامستان اراک از حیث درآمد و هزینه بالغ بر 41 میلیارد و 644 میلیون ریال، ارسال سه نسخه بودجه پیشنهادی سال 95 سازمان مدیریت پسماند از حیث درآمد و هزینه بالغ بر 240 میلیارد و 650 میلیون ریال، ارسال سه نسخه اصلاح بودجه پیشنهادی سال 95 سازمان زیباسازی از حیث درآمد و هزینه بالغ بر 28 میلیارد و 200 میلیون ریال و ارسال سه نسخه پیشنهادی سال 96 سازمان پارک ها و فضای سبز از حیث درآمد و هزینه بالغ بر 322 میلیارد و 470 میلیون ریال مصوب شد.
ارسال سه نسخه اصلاحیه بودجه سال 95 سازمان بهسازی و نوسازی از حیث درآمد و هزینه بالغ بر 9 میلیارد و 137 میلیون ریال، ارسال سه نسخه اصلاحیه بودجه سال 95 سازمان عمران شهرداری از حیث درآمد و هزینه بالغ بر 183 میلیارد و 226 میلیون ریال، ارسال یک نسخه متمم بودجه سال 95 سازمان خدمات موتوری از حیث درآمد و هزینه بالغ بر 285 میلیارد ریال و قرارداد انتشار اوراق مشارکت از دیگر مصوبات این نشست بود.
کلانشهر اراک مرکز استان مرکزی است و در این شهر بیش از 603 هزار نفر جمعیت زندگی می کنند.
3005/3075/خبرنگار: معصومه صفری***انتشار دهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.