سرهنگ پاسدار محمد رضا عسگری افزود: این میزان تسهیلات برای اجرایی شدن 40 طرح کارآفرینی و اشتغالزایی در زمینه دام سنگین، پرورش بلدرچین، مرغ خانگی، زنبور عسل، کاشت گل محمدی، زعفران، فراورده های لبنی، صنایع دستی، قالی بافی و بسته بندی سبزیجات پراخت شده است.
عسگری اظهار کرد: با پرداخت این میزان تسهیلات اشتغالزا و تولیدی، 50 فرصت شغلی مستقیم و 60 اشتغال غیر مستقیم ایجاد شده است.
وی، حمایت از مشاغل خانگی و کوچک و زودبازده را یکی از را‎هکارهای حمایت از اقتصاد مقاومتی دانست و افزود: در این مسیر همواره بسیج پیشرو بوده است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دلیجان بیان کرد: ایجاد کارگاه‌های کوچک باهدف اشتغال ‌زایی، تکمیل چرخه تولید از تولید به بازار کار و کمک به تولید داخلی از اهداف طرح‌های اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی است.
وی اضافه کرد: در سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال نیز 10 میلیارد ریال تسهیلات در راستایی تحقق اقتصاد مقاومتی به منظور ایجاد کارگاه‌های کوچک و زود بازده در شهرستان پیش بینی شده است.
شهرستان دلیجان از توابع استان مرکزی با 50 هزار نفر جمعیت در مسیر راه اصلی استان های جنوبی و شرقی با استان های شمالی و مرکزی واقع شده است.
7277/6013/خبرنگار: افسانه آروند***انتشار دهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.