فرماندار شهرستان خمین گفت: 677 داوطلب در مهلت رسمی ثبت نام برای رقابت های انتخاباتی پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا در این حوزه انتخابیه نامنویشی کردند.
سید مهدی ساداتی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: 85 نفر از این نامزد ها برای رقابت های انتخاباتی شورای اسلامی در شهر خمین، 12 نفر برای شهر قورچی باشی ،390 نفر در بخش مرکزی و 190 نفر در بخش کمره نام نویسی کرده اند.
وی بیان کرد: ثبت نام از نامزدها در روز شنبه و یکشنبه با ازدحام جمعیت مواجه بود.
فرماندار خمین گفت: 103 روستا واجد شرایط تشکیل شورای اسلامی روستایی هستند که از این تعداد 102 روستا دارای شورای اسلامی سه نفره و یک روستا پنج نفر می شود.
ساداتی افزود: در مجموع تعداد 12 نفر شامل خمین، هفت نفر و شهر قورچی باشی پنج نفر و 311 نفر روستایی منتخب شورای اسلامی شهری و روستایی خواهند شد.
فرماندار دلیجان نیز در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: 295 داوطلب در این شهرستان برای رقابت های پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا در این خطه نامنویسی کردند.
محمد کردی افزود: 61نفر از این نامزدها برای رقابت های انتخاباتی شهر دلیجان و 234 نفر برای شورای اسلامی روستایی نام نویسی کرده اند.
وی بیان کرد: 25 نامزد زن برای رقابت در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در دلیجان اعلام آمادگی کردند.
نام نویسی داوطلبان نامزدی انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا از 30 اسفند آغاز شد و تا 6 فروردین ادامه داشت.
پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری به صورت همزمان 29 ماه اردیبهشت 96 برگزار می شود‌.
شهرستان خمین و دلیجان از مناطق جنوب استان مرکزی هستند که جمعیت خمین 110هزار نفر و جمعیت دلیجان 50 هزار نفر است.
7277/6013/ خبرنگار: افسانه آروند***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.