به گزارش ایرنا،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دلیجان گفت:در این کاروان 180 نفر به صورت خانوادگی به مدت پنج روز از مناطق عملیاتی جنوب کشور شامل فتح المبین، والفجر هشت، کربلای پنج ، فکه، طلائیه، هویزه، دوکوهه و اروندکنار بازدید می کنند.
سرهنگ پاسدار محمدرضا عسگری اظهار کرد: این کاروان با استفاده از چهار دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی اعزام شدند و مربی، سرپرست، روحانی و راوی آنان را در طول بازدید همراهی می کنند.
وی ، با اشاره به اعزام کاروان در تعطیلات عید نوروز امسال از دلیجان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اظهار کرد: در کاروان اول 120 زائر در 26 اسفند پارسال به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دلیجان گفت: آشنایی با رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان اسلام در دوران جنگ تحمیلی، بازخوانی وصیت نامه ها و خاطرات شهدا و چگونگی انجام عملیات های این دوران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه از اهداف اصلی اعزام کاروان های راهیان نور است.
وی خاطرنشان کرد: کاروان های راهیان نور فرصت مناسب و مغتنمی برای تعمیق باورهای انقلاب و ارزش های شهدا در بین نسل های جوان جامعه بوده و این امر به تقویت روحیه ایثار و استکبارستیزی آنان کمک می کند.
شهرستان دلیجان از توابع استان مرکزی با 51 هزار نفر جمعیت در مسیر راه اصلی استان های جنوبی و شرقی با استان های شمالی و مرکزی واقع شده است.
7277/ 6013/خبرنگار: افسانه آروند***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.